Beantwoord

Universele draadloze verbindingsset

  • 8 July 2019
  • 8 reacties
  • 208 keer bekeken

Hallo, ik wil dus overstappen naar KPN vanaf ziggo, maar wil geen kabel door mijn huis heen, nu wil ik ook geen €80 euro aan een set uitgeven, heeft iemand de tip welk universele set hier goed voor is? Groetjes Jonie
icon

Beste antwoord door huistijger 9 July 2019, 05:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Jonie90
Als je Ziggo hebt dan heb je dus al een kabel door je huis.
Deze coaxkabel vervang je door een UTP-kabel.
Dat is niet alleen de goedkoopste oplossing, maar ook de beste.
Reputatie 7
Badge +21
Met huistijger eens, een kabel is de beste én goedkoopste oplossing.
Een goede DVS kan werken, maar is vaak een bron van ergernis door storing veroorzaakt door LED verlichting, lichtdimmers, magnetron enz.
Die kabel is helemaal weggewerkt door de muur onder de vloer en achter de plinten langs. Dit is net allemaal nieuw sinds de verbouwing half jaar terug hier wil ik dus graag vanaf blijven. We hebben in het verleden telfort gehad, heb die set daarna weggegooid🙈 maar kan niet zeggen dat ik last had van storingen. Maar ik vind €80 teveel voor iets wat je niet ziet.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Jonie90, welkom! Ik heb niet echt een derde optie voor je. Wel is het misschien een idee om 'm tweedehands te kopen?
Die kabel is helemaal weggewerkt door de muur onder de vloer en achter de plinten langs. Dit is net allemaal nieuw sinds de verbouwing half jaar terug hier wil ik dus graag vanaf blijven. We hebben in het verleden telfort gehad, heb die set daarna weggegooid🙈 maar kan niet zeggen dat ik last had van storingen. Maar ik vind €80 teveel voor iets wat je niet ziet.


Dan steek je ze in stopcontacten die in het zicht zijn. Kun je er altijd naar kijken als je wilt. En als je dan die neemt met knipperende lampjes dan hoef je ook geen kerstverlichting meer te kopen. Scheelt ook weer.
https://www.marktplaats.nl/z/computers-en-software/dvs-1200.html?query=dvs%201200&categoryId=322
Dank jullie wel, ik heb gekozen voor een set 2e handse! Groetjes!
Reputatie 7
Badge +30
Leuk dat je 't nog even laat weten! Veel plezier ervan 🙂