Beantwoord

UPDATE: Asus RT-AC68U instellen als enige router

• 28 januari 2018
  • 1 reactie
  • 757 keer bekeken

Hoi,
Dit is het zelfde bericht als de vorige alleen dan moet deze voor de v10 en niet de v9.

Ik heb even een vraagje over mijn 2e router.
Wij hebben net een nieuwe router alleen het portfordwarden lukt simpelweg gewoon niet. Ik wil voor games zoals ark survival en minecraft servers maken alleen daarvoor moet ik verschillende poorten openen (onder andere: 25565 en 8123) nu lukt de poort 25565 wel maar de poort 8123 niet. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit. Ik heb op de experiabox v10 de Asus RT-AC68U als DMZ host ingesteld maar zonder resultaat. Ik heb ook op een website gekeken waar opstond hoe je minecraft server moet portfordwarden op de Asus router maar ik doe alles precies zoals daarstaat maar het werkt niet. Ik heb van een ICTer gehoord dat ik KPN moest bellen om mijn router in bridge modus te laten zetten zodat hij alleen werkt als modus en het router gedeelte overlaat aan mijn Asus RT-AC68U. Maar dat ondersteunen hun niet vanuit kantoor en er werdt gezegd dat het mogelijk was en dat ik op het from moest kijken. Alleen alles wat ik hier tegen kom is dat het niet mogelijk is en dat alleen hun dat kunnen doen vanuit kantoor. Dus ikweet niet hoe ik het nu moet doen. Ik wil graag weten hoe ik de experiabox in bridge modus kan zetten maar als dat niet kan wil ik graag weten hoe ik mijn Asus router kan portfordwarden en meerdere poorten open zetten.

M.v.g.
Jens de Goede
icon

Beste antwoord door wjb 28 januari 2018, 00:38

De Asus als DMZ van de Experia Box configureren.
Geen port-forwardings t.b.v. ark survival en minecraft op de Experia Box, maar alleen op de Asus.
Plaats anders eens screenshots van alle instellingen die je gedaan hebt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
De Asus als DMZ van de Experia Box configureren.
Geen port-forwardings t.b.v. ark survival en minecraft op de Experia Box, maar alleen op de Asus.
Plaats anders eens screenshots van alle instellingen die je gedaan hebt.

Reageer