Beantwoord

Update over nieuwe firmware v10a

  • 4 November 2019
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Ik heb al veel posts gelezen over de ExperiaBox V10A port forwarding, en ben bij dat er nog een redelijk recente belofte voor nieuwe firmware is, ookal niet specifiek voor deze bug.

Ik ben tot 9 dummy regels gegaan om mijn enkele poort open te zetten. Maar het viel mij op dat het IP adres waar het naar geforward werd  altijd bleef veranderen naar een vast nummer. Of eigenlijk, per regel is dit nummer hetzelfde, verschillende regels veranderen naar verschillende (maar vaste) IP adressen.

Uiteindelijk heb ik het statische IP adres van het apparaat dat ik wil forwarden gematched aan het IP adres dat er steeds komt te staan. Beetje de omgekeerde wereld, maar voor nu werkt het.

@Erwin_Is er een manier om op de hoogte gehouden te worden van firmware updates?

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 November 2019, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @M.Papendrecht, welkom! Wat balen dat je hier zoveel gedoe van hebt! Goed om te lezen dat je een soort workaround gevonden hebt. Updates die we gaan doen, worden automatisch gepusht op de V10A. Ook delen we dit vaak wel op het forum :-).Â