Beantwoord

UPnP werkt niet op de v9

  • 22 November 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem, Xbox werkte niet meer goed online. Uiteindelijk modem gereset en kan nu helemaal niets meer aanpassen. Blijft steeds die melding geven, in contact komen is op zondag ook lastig.. Kan ik dit alleen telefonisch oplossen? Als ik overdag al tijd heb, heb ik geen zin om een half uur aan de telefoon te zitten. Dat stuk van heb je hem al gereset etc. etc. wil ik graag overslaan. Ik heb ook de experiabox v9, schijnbaar komt dit dus vaker voor. Kan via de website ook niet omruilen of laten controleren. Het liefst heb ik ook gewoon een nieuwe experiabox, dan is het het snelst opgelost. Tenminste hoop dat ik dat als klant mag verwachten.

 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 30 November 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Hipse! In de meeste gevallen is een modem reset zoals bij stap 2 voldoende om alle functies op het modem weer goed werkend te krijgen. Zou je deze kunnen doen en laten weten wat daarvan de uitkomst is?

Dit heb ik al gedaan maar het blijft

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk. In dat geval ga ik een aanvraag indienen om het modem in te wisselen. Kun je om die reden je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik een formulier met het verzoek. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!