Beantwoord

V10 + 4G modem, geen Eyecloud camerabeelden op iPhone

  • 15 May 2019
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Heb een experia box v10 met 4G modem ontvangen .Heb alles netjes aangesloten en alles werkt.
Maar het probleem is als ik de modem aansluit op de experia box dan krijg ik geen camera beelden meer op mijn iphone.Het programma op de iphone is eyecloud.Als ik de modem ontkoppel van de experia box dan krijg ik gewoon weer beeld op mijn iphone.Heeft iemand hier een oplossing voor gr Henk van Ophuizen

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Hoopvol 17 May 2019, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Henk! Ik heb de titel van het bericht wat aangevuld in de hoop dat ander forumgebruikers ook willen meedenken. In de basis zou het gewoon moeten werken, mits alles goed is ingesteld.

Kun je aangeven hoe je de camera('s) hebt aangesloten op de Experia Box, hoe je de instellingen in de Experia Box hebt aangepast, en hoe je de Eyecloud app hebt ingesteld?
Reputatie 7
Badge +9
@hpmophuizen dit probleem is bekend bij KPN. Zie eerder topic op dit forum. Er wordt gewerkt aan een oplossing door KPN.

Eerder topic
Reputatie 7
Badge +30
Oh ja, natuurlijk. Dank voor de link, Hoopvol. Het was me even ontschoten.