Beantwoord

[V10] Aanpassen Wifi signaal sterkte.

• 9 januari 2018
  • 2 reacties
  • 416 keer bekeken

Reputatie 3
Is het in de V10 mogelijk om via een tijdschema de WIFI signaal sterkte aan te passen/uit te schakelen? Ik heb gemerkt dat als ik de modem 's nachts uit zet ik vele malen beter slaap. Blijkbaar ben ik daar gevoelig voor.

Ik heb al in het modem gekeken, maar zie geen tijdschema die ik kan instellen. Ik wil graag het modem niet helemaal uitschakelen, omdat 's nachts mijn NAS een backup maakt.

Als deze functie er niet in zit, wil ik bij deze een Feature Request inschieten. Of KPN moet het mogelijk maken om de modem in bridge modus te kunnen zetten, zodat ik dit op een eigen gekozen router kan optuigen.

[Update] Door dikke vinger werk is dit topic in de verkeerde subforum beland, ik wilde hem in thuisnetwerk plaatsen{/UPDATE]

*Admin: topic verplaatst naar thuisnetwerk
icon

Beste antwoord door PvRoijen 9 januari 2018, 15:47

In de v10 kan je een schema instellen. Staat onder instellingen in de zwarte balk en daarna links onder ECO
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +2
In de v10 kan je een schema instellen. Staat onder instellingen in de zwarte balk en daarna links onder ECO
Reputatie 3
Ah. Je zou dit soort dingen gewoon onder wifi verwachten.
Al hoewel ik niet blij ben met volledig uitschakelen van wifi, is er een start. Ik zie liever dat de wifi teruggeschroeft kan worden naar max 25% zend vermogen. Zodat op de begane grond in ieder geval een wifi signaal blijft.

Reageer