Beantwoord

V10 poort openzetten

  • 28 May 2020
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Hallo ik probeer op mijn v10 zte h369a box een poort open te zetten,heb het vaker gedaan maar nu lukt het niet meer,zie ook een iets ander scherm bij application configuration eerst stond er een regel met app

groep spelletjes audio enz die is weg trouwens poort heeft wel open gestaan,mischien een update?

hoe ga ik dit oplossen hoor graag

gr karel

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 June 2020, 11:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @karel 59, welkom! Ik heb inderdaad begrepen dat dit scherm in de interface wat aangepast is. Ik heb alleen hier niet een exemplaar bij de hand om dit te kunnen checken. Zou je een screenshot willen plaatsen van het huidige poort forward scherm uit je V10? Dan kunnen we je verder helpen. 

Hallo erik hierbij een paar screenschots.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Karel. Je gaat dan eerst naar het stuk ‘Application Configuration’. Vouw die uit door op de zwarte driehoek te klikken. Kies dan, onderaan, om een nieuwe te maken. Geef die een herkenbare naam. Vervolgens stel je daar dan in het protocol dat gebruikt moet worden (TCP, UDP of beide) en de poorten die je wilt openzetten. In de meeste gevallen zijn Start poort en Start mapping poort hetzelfde evenals Eind poort en Eind mapping poort. Dat sla je op met ‘Toepassen’. Eventueel kun je ook nog regels toevoegen.

Dan ga je naar het stuk ‘Poort forwarding’ bovenaan. Daar kies je ook voor nieuw item aanmaken. Vul dan het interne IP adres in van het apparaat waar de forward heen moet verwijzen. Vervolgens kies je in het uitvouwmenu voor de app die je net hebt aangemaakt. Bevestig dit ook met ‘Toepassen’ en dan is je forward klaar.

Hallo Erik dat heb ik gedaan en normaal werkt het ook maar deze keer niet,ga het nog een keer proberen

heb het vaker gedaan af en toe gaat een ip-cam defect.

bedankt gr Karel

Reputatie 7
Badge +30

Is het inmiddels gelukt, Karel?