Beantwoord

V8 Experiabox: alle lampjes blijven branden.

• 12 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 262 keer bekeken

Vanochtend geen verbinding.
De V8 een hard reset gegeven. Kabels eruit, netstroom er vanaf. Zelfs resetknopje geprobeerd. Maar alle lampjes branden direct en blijven branden na opnieuw inpluggen kabels en aanzetten.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 14 augustus 2018, 11:23

Duidelijk en wat jammer dat je wat van de regen in de drup lijkt te zijn beland. Mag ik je aanraden om dit topic eens door te nemen. Je vindt er veel handige tips en wellicht kun je er mee uit de voeten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo! Dat lijkt me niet de bedoeling. Hoe is de situatie nu, kun je inmiddels weer normaal van alles gebruik maken? Ik kijk graag even met je mee. Ik heb daarvoor wel wat extra informatie nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hey Bart. Zondag gebeld met KPN. In de tussentijd staat de V10A er al. Jammergenoeg doet de Wifi van de V10A maar gek. De TV verbindt slecht op de wifi en mijn telefoon heeft ook kuren op de nieuwe V10A wifi. Helaas is de V10A te nieuw om al veel info over te vinden.
Reputatie 7
Badge +18
Duidelijk en wat jammer dat je wat van de regen in de drup lijkt te zijn beland. Mag ik je aanraden om dit topic eens door te nemen. Je vindt er veel handige tips en wellicht kun je er mee uit de voeten.

Reageer