Vraag

Valse belofte over aansluiting

  • 2 January 2020
  • 19 reacties
  • 253 keer bekeken

In augustus 2019 de verhuizing doorgegeven en aanvraag gedaan voor onze nieuwbouwwoning. 

In week 45 verhuisd en in week 47 zouden ze glasvezel komen aanleggen (bevestigd per mail) tot op heden niemand gezien en niemand die antwoord kan geven wanneer ze wel kunnen. 

Wij hebben al jaren alles in een compleet bij KPN en twee mobiele abbonementen.

Op dit moment betaal ik mijn gewone abbonementskosten en kan ik niks wijzigen omdat de verhuizing nog open staat. 

Ik vrees dat er niks anders op zit dan alles opzeggen en overstappen naar Delta (zitten op de kabel en kunnen binnen twee weken leveren) 

Ik ben absoluut geen fan van Delta maar op dit moment vind ik leveren het belangrijkst. 

Hierin faalt KPN namelijk glashard en schuiven alles door naar mijn aansluitingen waar de schuld ligt. Voor mij als klant zoeken hun dit zelf onderling maar uit ik stop er namelijk mee. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


19 reacties

@Sander90 hier is het niet veel anders. Wij wachten al sinds week 31 van 2019. Inmiddels is alles aangesloten maar kunnen ze bij KPNNETWERK nog geen signaal op de lijn zetten omdat hun onderaannemer de meetgegevens niet heeft aangeleverd. Inmiddels wachten we daar ook weer al 3 weken op. Ook wij overwegen inmiddels om over te stappen op Delta. Zij komen in ieder geval wel hun beloftes na ondanks drukte. 
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Sander90 en @peterdrie één woord, WOW! Dit is wel echt slecht geregeld:see_no_evil: . Ik vind het eerlijk gezegd knap dat jullie zó-lang ‘geduld’ hebben om te wachten op de onvoorspelbare lijnoplevering:confused: . Peter, jij hebt al contact gehad met KPNNetwerkNL, geldt ditzelfde voor jou Sander?

Ik wil graag even met jullie meekijken en als er niets anders opzit, het gevecht aangaan met diegene die de lijn aan ons moeten opleveren. Zouden jullie voor mij je profiel willen aanvullen met postcode, huisnummer en contacttelefoonnummer? Daarnaast ben ik benieuwd of jullie wel een noodpakket hebben ontvangen van ons.

Het kan natuurlijk zijn dat er iets mis is gegaan tijdens de oplevering dat alles vertraagd. Ik wil jullie dus in ieder geval voorzien van zekerheid hoelang het nog gaat duren, zodat jullie een weloverwogen beslissing kunnen nemen. 

Reputatie 7
Badge +17

@peterdrie Ik was iets te snel, jij hebt je gegevens al ingevuld. Ik kan morgen contact opnemen met alle betrokken partijen dus morgen horen jullie meer. 

Heb zojuist ook alles ingevuld 

@Lisa wel een noodpakket maar het wekelijkse opwaarderen raak ik beu. Thuiswerken op mijn kantoor en beneden iemand die Netflix wilt kijken gaan niet samen. Hopelijk kunnen jullie meer invloed uitoefenen bij KPNNETWERK

Badge +19

@peterdrie Kan je geen deal met één van je buren maken? Dat je meelift op hun Wi-Fi. Ik heb weleens een kabel gelegd naar mn buren en in hun modem geprikt. Het is niet de koninklijke weg maar beter iets dan niets toch.

@Joep1965 mijn buren wachten ook op KPN. Anders kon het misschien wel

Badge +19

@peterdrie O ok dan gaat dat niet lukken. Jammer dat het  zo loopt.

@Lisa

Al meermaals contact gehad metnl KPNNETWERK na weken geen idee waarom afspraak niet is nagekomen is nu de status "nog niet ingepland" 

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt allemaal voor jullie reacties, ik ga er mee aan de slag. Joep, je creativiteit wordt zeer op prijs gesteld!:nerd:

Reputatie 7
Badge +17

@Sander90 en @peterdrie Ik stond in de startpositie, alle gegevens voor mijn neus en dacht ‘daar gaan we’. Helemaal met de dagen in de war, want het is vandaag natuurlijk zaterdag en onze contactpersoon is niet aanwezig in het weekend. Ik kan er maandag mee aan de slag, excuses! Fijn weekend voor nu.:see_no_evil:

@Lisa geen probleem! Ik wacht het wel af. (Wachten doen we toch al lang...:grin: )

@Lisa ik hoop dat jij betere contacten hebt bij KPN Netwerk en dat je meer duidelijkheid kunt scheppen. Ik krijg enkel reactie dat het bij klachtenafdeling in behandeling is en dat ze wachten op terugkoppeling van uitvoerende partij. Waarschijnlijk moet die terugkoppeling met een trekschuit bezorgt worden…. 

als er geen duidelijkheid gegeven kan worden dan maar overstappen naar Delta.

Reputatie 7
Badge +17

@peterdrie Er zijn momenteel meerdere personen bezig met deze aansluiting. Voor de zekerheid heb ik een ticket ingeschoten zodat de ‘on-hold’ aansluiting weer naar boven drijft bij de betrokkene afdelingen. Ik verwacht dat ze morgen bij me terugkomen met een geschatte datum van realisatie. Als het onduidelijk blijft, geef ik dit natuurlijk ook aan je door. Je hoeft wat mij betreft niet te wachten tot je een ons weegt :sweat_smile: .

@Lisa ben benieuwd of KPN mij als klant houdt

Reputatie 7
Badge +17

@peterdrie Helaas, we wachten nog op een GO van de aannemer om het aan te leggen. Ze hadden gehoopt dit onlangs ontvangen te hebben nadat ze erachteraan gegaan zijn. Het kan nu zijn dat ze het morgen ontvangen, maar oom over twee weken (of later) pas. Wij zijn klaar om het aan te sluiten, maar hebben dus nog geen akkoord om het aan te leggen. Ik voorspel dat de keus nu snel gemaakt is. 
Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen in deze. 

Vandaag komt Delta hier aansluiten kunnen binnen een week leveren (tussen aanvraag en monteur) spijt dat ik zo lang op KPN heb gewacht achteraf.

Mij zien ze daar als klant in ieder geval niet meer terug 

Volgens KPN netwerk heeft bellen geen zin naar de aannemer. Het werkt enkel via hun interne systemen. Heb gisteren dan zelf maar contact opgenomen met de aannemer. En het bijzondere is, gisteravond komen ze om ons aan te sluiten! 
waarom moest het nou zo moeilijk en lang duren. Maar gelukkig hebben we nu eindelijk tv en internet! 

Reputatie 7
Badge +17

@peterdrie Oh wow. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Fijn dat het ein-de-lijk is opgelost! :grinning:

Reageer