Beantwoord

Van kast naar muur en terug

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Goede middag, 

Wij zijn nu al ruim 3 weken bezig.

 

Er ligt een kabel in de grond. 

Wij hebben een nieuwbouw woning, waar een woning gestaan heeft.

Wij netjes naar mijn aansluiting. Nl en een aanvraag gedaan. 

Terug gekregen dat we contact moeten opnemen met kpn. 

Wij weer naar kpn, was het technische huizenkaart niet in oorde. 

Met vwt gebeld en moesten even afwachten. 

Wij even afgewacht, weer naar kpn. 

Casemanager gekregen die ons super heeft geholpen, dachten wij. 

Hij kan er niets aan doen. 

Is het klein zakelijk pakket verhuisd en meteen een nieuw pakket op huidig adres zodat ons bedrijf door kan blijven draaien.

 

Nu een brief gekregen dat de verhuizing niet kan en dat we weer met vwt contact op moeten nemen. 

 

Dus van kast naar muur en weer terug. 

 

icon

Beste antwoord door Jiske_ 31 October 2019, 13:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Witchdarkrose welkom op ons KPN forum. Dat ziet er inderdaad uit als een goede pingpong wedstrijd. Had je vanuit de brief alweer contact gehad met een casemanager? Ik begrijp dat het om een zakelijk abonnement gaat klopt dat? Mocht dat kloppen kan ik je helaas niet verder helpen ga ik je doorsturen naar de zakelijke contact pagina

Als het om een particulier abonnement gaat kan ik met je mee kijken! Zou je dan je  forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Dan kan ik het één en ander voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
 

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer