Beantwoord

verandering IP adres

• 11 maart 2018
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb een buitencamera voor mijn bezoek te zien aankomen. Na problemen contact gehad met mijn camera man gehoord dat mijn IP adres is gewijzigd..... KPN heeft mij niet geinformeerd hierover
Gisteren was dit onderwerp bij eigen huis en tuin. Hoe heet zo'n ding? En verkoopt KPN zo'n station die je plaats tussen router en andere apparaten?
icon

Beste antwoord door Justin_ 16 maart 2018, 10:18

Hoi Pietje Puk, welkom op het forum! Ik begrijp niet helemaal wat er nu precies aan de hand is. Zou je dat misschien willen toelichten?

Zie je de beelden van jouw camera nu niet meer? Met wat extra info helpen we je graag verder. :)
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Pietje Puk. Kun je inmiddels de beelden van jouw camera weer zien?

Als je nog hulp nodig hebt, zie ik je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Zonder iets meer info kunnen we niet echt helpen.

Welke aflevering? Eventueel een foto/screenshot?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Pietje Puk, welkom op het forum! Ik begrijp niet helemaal wat er nu precies aan de hand is. Zou je dat misschien willen toelichten?

Zie je de beelden van jouw camera nu niet meer? Met wat extra info helpen we je graag verder. 🙂
Reputatie 7
Badge +22

Zie je de beelden van jouw camera nu niet meer? Met wat extra info helpen we je graag verder. :)
Je hebt niet meer gereageerd in dit topic, Pietje Puk. Kun je inmiddels de beelden van jouw camera weer zien?

Als je nog hulp nodig hebt, zie ik je reactie graag tegemoet.

Reageer