Beantwoord

Verbetering snelheid internet in gebied wijdemeren

• 15 juni 2018
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Hallo,
Ik woon op postcode 1243JA en de internet snelheid komt al jaren niet boven de 1MB. Nu was er ooit eens sprake van verbetering van de snelheid door gebruik te maken van nieuwe technieken. Gaat dit nog gebeuren? Zo ja, wanneer?
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 juni 2018, 09:36

Na overleg is omzetting naar een abonnement uit de nieuwe serie mét daarbij 4G Buitengebied in gang gezet 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi CVerhagen, welkom terug! Ik heb eens voor je gekeken naar de snelheid en mogelijkheden op jouw adres. Ik zie hier dat de bandbreedte inderdaad niet heel hoog is. In de komende periode zijn daar geen upgrades in gepland. Wel zie ik dat 4G Buitengebied voor jou mogelijk is. Dit is een manier om een 4G modem te koppelen aan je Experia Box waardoor je gebruik kunt maken van je vaste internet, en mobiele data samen. Je kunt er op deze pagina meer over lezen.

Omdat je al vast internet van ons hebt betaal je hiervoor niets. Wel is het dan nodig om je abonnement om te zetten naar een abonnement uit de huidige serie. Als je hier in geïnteresseerd bent, geef het aan. Dan maak ik een overzicht voor je met wat je huidige pakket en kosten zijn en wat het zou worden als je 4G Buitengebied zou willen hebben.
Hallo Erik. Ik heb daar zeker interesse in.
Reputatie 7
Badge +28
Prima! Je hebt een privébericht met overzicht. Als je vragen hebt, of je wilt de wijziging doorvoeren, reageer daarop 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Na overleg is omzetting naar een abonnement uit de nieuwe serie mét daarbij 4G Buitengebied in gang gezet 🙂

Reageer