Beantwoord

Verbinding experia versterkers valt continu weg

  • 17 September 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb sinds kort 2 experia versterkers toegevoegd op de wijze zoals beschreven.

Alles lijkt te werken lampjes branden.

Als ik dan verbind met een tel of iPad werkt het prima.

Alleen na korte tijd lijkt het dat de verbinding met de wifiversterker weg valt en deze over gaat naar een andere versterker in het huis of de v10.

ik heb versterkers gewisseld echter dat werkt ook niet. Alles al een keer gereset en opnieuw aangesloten en dat werkt ook niet.

Als ik een WiFi test doe heb ik het ene moment 199/200 en het andere moment op zelfde plek 3 tm 8.

ik snap er niets van.

het zou met 3 versterkers in een gewoon huis toch wel dekkend moeten zijn maar helaas

wat kan ik nog proberen/doen.

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 17 September 2020, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Je zou met 2 experia wifi's prima Wi-Fi moeten hebben. Ik denk dat het probleem zit in de derde.  Overigens moet de wifi van de v10 uit!! Welk type versterker is nr. 3?

Beste Joep,

De derde is ook een experia. 
alle drie de versterkers dus.

ga even kijken hoe ik wifi van v10 uitzet.

bedankt zover

Badge +19

Hihi niet zo snel:wink: de Wi-Fi van de v10 zou automatisch uitgeschakeld moeten worden. Ik neem aan dat ze alle drie bekabeld zijn aangesloten.  Ontkoppel ze van de experiabox, reset de experiabox.  Daarna reset je de versterkers en sluit je ze 1 voor 1 aan met een tussenpozen van ca 10 minuten.  Dan hoor ik graag wat er gebeurt.

Reputatie 7
Badge +20

@Experia 99, Heb je de stappen van Joep1965 al uitgevoerd? Gaat het nu goed?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer gezien, ik ga er van uit dat alles nu goed werkt.Â