Beantwoord

Verbinding maken met Premium UHD TV 55 inch UE55NU8000 | Samsung

  • 8 April 2019
  • 4 reacties
  • 242 keer bekeken

Goedenavond,

ik heb een Smart TV, het merk staat vermeld in de titel. Ik ben sinds vandaag bij KPN, en wilde mijn smart tv verbinding laten maken met het internet. Er staat verbonden, maar zodra ik gebruik wil maken van het internet geeft deze aan dat ik geen verbinding zou hebben. Terwijl dit wel vermeld staat bij de netwerkinstellingen.

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-video/hoe-verbind-ik-mijn-tv-met-een-draadloos-netwerk/
Bovenstaand stappenplan keurig gehanteerd.

Andere apparaten werken wel. tv staat 7 meter van het modem af.
Bij Ziggo heeft het wel altijd gewerkt? Hoe kan dit? Modem is gereset door middel van harde reset.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 April 2019, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @dekker9801 . Welkom op het forum!
Wat jammer dat de verbinding niet goed tot stand komt. Ik begrijp uit de verhaal dat de andere apparaten wel draadloos verbinding maken?
Helaas heb ik weinig tot geen kennis van de samsung smart tv's en ken ik de eigenaardigheden ook niet. Werkt bedraad wel?
Ik hoop dat andere forumgebruikers nog praktische tips voor je hebben.
Hallo @dekker9801 ,
de KPN-modems gebruiken voor de 2.4- en de 5.0-band dezelfde wifi-namen.
geef een van de banden eens een andere wifinaam en probeer het dan nog eens.
Of schakel een van de banden eens uit.
Ben je ondertussen wat verder gekomen, @dekker9801 ?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je nu voldoende weet. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden!