Vraag

Verbinding maken met XBox Live server lukt niet

  • 17 April 2020
  • 2 reacties
  • 181 keer bekeken

goedenmiddag,

ook ik heb hetzelfde probleem

al enkele dagen probeer ik contact te maken met de xbox live server, dit lukt niet omdat ik de melding krijg dat mijn NAT TYPE op de modem is ingesteld op gemiddeld. Ik heb wel internetverbinding en een geldige xbox live code ingevoerd maar verbinding om online te gamen krijg ik niet met xbox live hierdoor. Het betreft een xbox 360. Mijn modem is een experiaV10a van KPN.

Hiervoor zat ik bij Ziggo en had hier totaal geen problemen mee en kon ik online gamen. De oplossingen op het xbox forum die ik allemaal al geprobeerd hebt leveren ook geen resultaat op.

is er iemand die hier een oplossing voor heeft…..

Groet Marco

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +12

goedenmiddag,

ook ik heb hetzelfde probleem

al enkele dagen probeer ik contact te maken met de xbox live server, dit lukt niet omdat ik de melding krijg dat mijn NAT TYPE op de modem is ingesteld op gemiddeld. Ik heb wel internetverbinding en een geldige xbox live code ingevoerd maar verbinding om online te gamen krijg ik niet met xbox live hierdoor. Het betreft een xbox 360. Mijn modem is een experiaV10a van KPN.

Hiervoor zat ik bij Ziggo en had hier totaal geen problemen mee en kon ik online gamen. De oplossingen op het xbox forum die ik allemaal al geprobeerd hebt leveren ook geen resultaat op.

is er iemand die hier een oplossing voor heeft…..

Groet Marco


Je kunt ook een Fritz!Box huren via KPN (€ 7,49 per maand inclusief tech-desk). Dan ben je gelijk van alle beperkingen af die de Experiabox (en met name de V10a) met zich meebrengt.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Marco, welkom op het forum. Je hoeft hiervoor geen uitgebreide aanpassingen te doen in je Experia Box, het aanzetten van UPnP is normaal gesproken voldoende. Heb je dit ook gedaan? Hoe verbind de XBox zich met internet, rechtstreeks (bij voorkeur bekabeld) op de Experia Box, of zit daar nog iets tussen. Een switch, of ander access point of iets dergelijks?