Beantwoord

Verbinding maken tussen robotstofzuiger (merk Neato) en Experiabox V10

  • 14 January 2019
  • 2 reacties
  • 1305 keer bekeken

Het lukt mij niet om verbinding te maken tussen de robotstofzuiger (merk Neato) en de Experiabox V10.
Wifi aangezet op robot, netwerk Neato zichtbaar, maar als ik contact maak dan krijg ik de melding "Geen internetverbinding". En zo kom ik dus ook niet verder in de app van Neato.
Ook heb ik de UPnP aangezet via het inloggen op mijn computer, daarna de Experiabox een herstart gegeven, maar helaas geen resultaat.
De WiFi 2.4GHz zit op channel 4, ik lees in sommige topics dat het kiezen van een ander kanaal wellicht werkt, maar niet geprobeerd.
Heeft iemand nog tips om dit op te lossen?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Silvia van Schaik 14 January 2019, 21:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Heb je het onderstaande filmpje van Neato al bekeken?
Het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=eE4mnEdPidw hoort bij mijn type robot.
Bij mij gaat het mis bij 1:43 in het filmpje, hier krijg ik de melding "Geen internetverbinding".

Maar wat wil het geval, terwijl ik dit typ en nog een keer probeer verbinding probeer te maken valt de robot automatisch in 'slaapstand' (schermpje gaat uit). En wat blijkt, nu lukt het wel. Al die tijd blijft het schermpje uit maar het lukt me nu om alle stappen te doorlopen met als resultaat dat hij nu zijn rondjes aan het maken is.

Verbaas u niet, verwonder u slechts