Beantwoord

Verbinding SonoS

• 10 december 2017
  • 2 reacties
  • 665 keer bekeken

Goedenavond,
Sinds deze week heb ik het probleem dat mijn SONOS geen verbinding meer heeft.
Ik heb de melding die gegeven wordt toegevoegd.
De sonos maakt wel verbinding via de netwerk kabel.

*Router aan/uit al gedaan.
*Sonos aan uit al gedaan.
*netwerk opnieuw verbonden met de telefoon.

Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.

Alvast bedankt.
Nicksol
icon

Beste antwoord door Edwin_Merks 12 december 2017, 14:31

Heb je via Geavanceerde instelling opnieuw de Draadloze installatie geprobeerd? Of krijg je dan juist deze melding? Ik heb in het verleden wel eens wat verbindings-issues gehad (ivm afstand). Nadat ik de Sonos Boost heb aangeschaft nergens last van. Zeker op de 2.4Ghz band is het druk en kan dat wel eens tot storingen leiden. Een eigen netwerk (met de Boost) werkt dan een stuk beter.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Heb je via Geavanceerde instelling opnieuw de Draadloze installatie geprobeerd? Of krijg je dan juist deze melding? Ik heb in het verleden wel eens wat verbindings-issues gehad (ivm afstand). Nadat ik de Sonos Boost heb aangeschaft nergens last van. Zeker op de 2.4Ghz band is het druk en kan dat wel eens tot storingen leiden. Een eigen netwerk (met de Boost) werkt dan een stuk beter.
Hallo, ook ik heb sinds deze week dezelfde problemen met m’n Sonos Playbar met 2x Play1. Verder nog een enkele Play1 in de badkamer die geen problemen geeft. Beide zitten op hetzelfde WiFi netwerk en ongeveer even ver van de router vandaan. Nog iemand suggesties?
Alvast bedankt, Ad.

Reageer