Beantwoord

Verbinding valt regelmatig weg.

  • 4 April 2019
  • 10 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds een aantal weken valt de verbinding weg (geen tv, internet en telefonie meer). Na uit/aan van de router komt de verbinding weer terug.

Als de verbinding op is werkt alles na behoren maar zo'n 3 keer per week loop ik naar de meterkast om de router uit/aan te zetten.

Type: Arcadyan VGV7519 / Firmware Version:02.00.138.

Heeft u enige idee of ik hier zelf iets aan kan doen of kunt u de lijn doormeten?

Mvg. André
icon

Beste antwoord door AndréKooijman 13 April 2019, 19:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi André. Natuurlijk kan ik dit nakijken en meten. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
André, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Badge
Hallo,

Sinds een aantal weken valt de verbinding weg (geen tv, internet en telefonie meer). Na uit/aan van de router komt de verbinding weer terug.

Als de verbinding op is werkt alles na behoren maar zo'n 3 keer per week loop ik naar de meterkast om de router uit/aan te zetten.

Type: Arcadyan VGV7519 / Firmware Version:02.00.138.

Heeft u enige idee of ik hier zelf iets aan kan doen of kunt u de lijn doormeten?

Mvg. André

Profiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, het lijkt mij in dit geval slim om de modem om te ruilen voor een nieuwe. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant.

Dit kan bij de Bruna, Gamma of Office Centre. Heb je een voorkeur?
Reputatie 1
Badge
Gaarne bij de BRUNA in winkelcentrum Leidschenveen.
Reputatie 7
Badge +24
Top, bij deze geregeld. Morgen vanaf 15 uur kan dit worden omgeruild.
Reputatie 1
Badge
Top, bij deze geregeld. Morgen vanaf 15 uur kan dit worden omgeruild.
Top geregeld ga ik hem zaterdag ochtend omruilen. Super bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Graag gedaan uiteraard. Laat maar even weten of het dan goed werkt.
Reputatie 1
Badge
Graag gedaan uiteraard. Laat maar even weten of het dan goed werkt.
Hallo, router/modem werkt als een zonnetje. Installatie was simpel, alleen even zoeken naar het admin password maar dat stond achterop.
Gr. André
Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan uiteraard. Laat maar even weten of het dan goed werkt.Hallo, router/modem werkt als een zonnetje. Installatie was simpel, alleen even zoeken naar het admin password maar dat stond achterop.
Gr. André


Dankjewel voor de terugkoppeling hier. Fijn dat alles weer werkt. 🙂 Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen, ooit.