Beantwoord

Verbindingsprobleem App en audiosysteem

  • 26 november 2017
  • 1 reactie
  • 365 keer bekeken

Hoe lost ik mijn verbindingsprobleem op? De app herkent wel de geselecteerde audiosysteem maar kan er geen verbinding mee maken: "Verbinding probleem van App met geselecteerde Toegangspunt" (god mag weten wat dit betekent). Blauwe lichtje op MB blijft knipperen ook na resetten en stroom 10 sec eraf te hebben gehaald.
Ik heb Spotify account en Android UNDOK app gedownload.

Dank alvast voor jullie heldere (?) uitleg voor deze totale leek en licht geirriteerde gebruiker van de Music Box die tot nu toe heel veel problemen heeft gegeven.... dank en groet, Jeroen.

admin: topic naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 november 2017, 14:57

Dag JeroenJans en welkom op het Forum. Is het je inmiddels al gelukt om het werkend te krijgen? Wellicht heb je deze pagina al gezien, maar zo niet: ik raad je aan om deze eens door te nemen. Ik ben benieuwd of dit je op weg helpt.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Dag JeroenJans en welkom op het Forum. Is het je inmiddels al gelukt om het werkend te krijgen? Wellicht heb je deze pagina al gezien, maar zo niet: ik raad je aan om deze eens door te nemen. Ik ben benieuwd of dit je op weg helpt.

Reageer