Beantwoord

Verbindingsprobleem tv via DVS

hoi ik heb een draadloze verbindngsset type dvs1200. vanaf gisteren werkt onze tv niet meer.
ik heb digitale ontvanger gereset. Op de router blijft hij hangen op 75p daarna geeft hij aan geen internetverbinding meer te hebben.
stekkers al uit stopcontact gehaald.
draadloze modem uitgezet en weer aangezet.
fout blijft terugkomen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid en naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Burhan 12 april 2018, 17:35

Dag Hans,

Enorm onhandig dat je televisie niet werkt. Bedankt voor je duidelijke toelichting. Wil je deze reset eens uitvoeren op je iTV ontvanger?

Zoals Joss1965 ook vraagt. Hoe branden de lampjes van je draadloze adapters? Bekijk zowel de adapter bij je televisie-ontvanger, als bij je Experia Box. Je mag er ook foto's van maken en via hier sturen. Zo kunnen we met je meekijken en je televisie weer werkend krijgen.

Ik hoor heel graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Kun je testen of het wel werkt als je een directe bedrade verbinding van de Experia naar je tv ontvanger gebruikt?
Branden de lampjes op de DVS normaal?
Reputatie 5
Badge +11
Dag Hans,

Enorm onhandig dat je televisie niet werkt. Bedankt voor je duidelijke toelichting. Wil je deze reset eens uitvoeren op je iTV ontvanger?

Zoals Joss1965 ook vraagt. Hoe branden de lampjes van je draadloze adapters? Bekijk zowel de adapter bij je televisie-ontvanger, als bij je Experia Box. Je mag er ook foto's van maken en via hier sturen. Zo kunnen we met je meekijken en je televisie weer werkend krijgen.

Ik hoor heel graag van je!

Reageer