Verbindingsproblemen Pioneer PDX Z9 op Experiabox V8

  • 22 april 2017
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo. Heb ook een experia 8, en een Pioneer PDX Z9. Eerst viel de verbinding soms weg, en herstarte meestal binnen een paar min vanzelf. Nu krijg ik 9 vande 10 keer helemaal geen verbinding meer. Televisie, internet bekabeld en WiFi werken gewoon door. Experia ge-reset. Hub vervangen. Kabels vervangen. Probleem bleef. Pioneer naar reparatie dienst. Alles goed meneer. Dus wat nu ?

Admin: post afgesplitst naar eigen topic

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Lteo62, leuk dat je ons forum hebt gevonden! Ik moet eerlijk zeggen dat wij hier geen idee hebben wat er aan de hand kan zijn. Wij gebruiken het apparaat niet 😉 en het valt ook buiten onze ondersteuningsvoorwaarden. Wellicht is er een gebruiker op het forum die het apparaat of het probleem herkent en je verder kan helpen!
Reputatie 7
Badge +30
Kan je uitleggen hoe het is aangesloten?
Reputatie 7
Badge +28
Is het je inmiddels gelukt? We hebben je niet meer gezien, maar weet dat je je vragen altijd hier kunt stellen!

Reageer