Beantwoord

Verbindingsset(powerline) KPN gebruiken voor internet Ziggo

• 22 november 2018
  • 2 reacties
  • 416 keer bekeken

Beste KPN gebruikers,

Ik heb gister besloten om over te stappen van KPN naar Ziggo om een aantal redenen.
Als KPN klant heb ik de powerline adapters aangeschaft om via het stroomnetwerk ethernetaansluitingen te gebruiken via het stopcontact.

Ik weet dat het bij Ziggo niet mogelijk is om via een powerline adapter televisie te kijken omdat dit via COAX gaat.

Mijn vraag is of ik deze adapters wel kan gebruiken voor internet signaal van Ziggo of heeft KPN deze beveiligd tegen andere netwerken?

Alvast bedankt voor het meedenken!
icon

Beste antwoord door Goretex 22 november 2018, 14:35

Die kan je bij Ziggo gewoon gebruiken. (alleen niet voor tv maar dat ben je je bewust). Bij Ziggo kan TV niet draadloos, tenzij je hun app/website gebruikt.
Een televisie / settopbox moet altijd met coax verbonden worden.

Bij Ziggo kun je maar op één ontvanger opnemen. Je krijgt per adres maar één Mediabox XL namelijk en pas v.a. Alles-in-1 Complete. Verder krijg je andere zonder HardDisc.
Bij KPN zijn je opnamen op al je boxen en online beschikbaar.

Bedankt voor je antwoord Peter, ik had inmiddels via een ander kanaal hetzelfde antwoord gehad.

De vergelijking met Ziggo was niet nodig, dat is verkapte reclame en heeft niets te maken met de vraag.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Die kan je bij Ziggo gewoon gebruiken. (alleen niet voor tv maar dat ben je je bewust). Bij Ziggo kan TV niet draadloos, tenzij je hun app/website gebruikt.

Bij Ziggo kun je maar op één ontvanger opnemen. Je krijgt per adres maar één Mediabox XL namelijk en pas v.a. Alles-in-1 Complete. Verder krijg je andere zonder HardDisc.

Bedankt voor je antwoord Peter, ik had inmiddels via een ander kanaal hetzelfde antwoord gehad.

De vergelijking met Ziggo was niet nodig, dat is verkapte reclame en heeft niets te maken met de vraag.

Reageer