per half mei 2018 verhuizen mijn vriendin en ik naar het buitengebied. We gaan tijdelijk in een woon-unit wonen. Ons huis wordt gebouwd in eind 2018- medio 2019. De plek waar we naar toe verhuizen heeft geen kabel. Wel is er onlangs glasvezel aangelegd maar om daar aan mee te doen is erg duur vind ik.
Ik hoorde dat er een oplossing is waarbij je een modem kunt kopen waarmee je zelf een eigen netwerk kunt maken en ook via dit netwerk kunt netflixen etc.
Wie kan mij adviseren wat de mogelijkheden zijn? Tijdelijk zouden we voor de de korte termijn voor de tv KPN Digitenne willen nemen en een abonnement met 5 GB data.
Maar blijkbaar zijn er al providers die geheel draadloos tv kijken via zo'n modem mogelijk maken.
En .....heb je hier dan een smart-tv voor nodig ?
HELP
Beste antwoord door Joran
We hebben in privébericht de opties besproken. Op dit moment kan via KPN niet meer dan 3Mb worden geleverd. Sneller Internet Buitengebied zal in de toekomst een optie worden, maar niet op tijd om direct te gebruiken in de tijdelijke woonunit. @Mark 1966 : Hopelijk kun je verder met de tips en neem gerust even contact op wanneer jullie richting het nieuwe huis gaan. Dan bespreken we de opties die er dan zijn. Heel veel succes met de bouw!
Bekijk origineel