Beantwoord

Ik zie de korting niet terug op mijn factuur

  • 8 April 2020
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Op 19 maart heb ik een conversatie via de chat gehad betreft het verlengen van mijn pakket. Ik kreeg de volgende aabieding eerste 6 maanden 45 euro en laatste 6 maanden 62,50. dit zou direct toegepast worden. ik zit inmiddels in april en ik betaal nog de volledige prijs. Ik probeer al een tijdje contact te zoeken via de telefoon maar de wachtrij is enorm. Tevens is de chat ook niet meer bereikbaar. Ik hoop dat ik hier meer kans heb. Ik heb een screenshot van de conversatie indien nodig. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 April 2020, 13:11

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hi @Joop Deugd, welkom op het Forum! Goed dat je ons gevonden hebt. Ik ga met je aan de slag om te kijken hoe de situatie ervoor staat en wat er precies met de korting gebeurt. Om dit te doen heb ik wat gegevens van je nodig. Zou je jouw profiel willen aanvullen met in ieder geval de volgende gegevens?:

  • Naam op het contract
  • Geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • Laatste 3 cijfers van de IBAN

Beste Robyn,

 

Zulke gegevens delen op een publieke forum lijkt me niet logisch. Kunnen wij iets anders regelen?

 

Gr,

Joop

Reputatie 3
Badge +4

Dat begrijp ik, @Joop Deugd :slight_smile:  Daarom ook de vraag om dit in jouw profiel te zetten. Jouw profiel is namelijk alleen inzichtelijk voor jou en de KPN-moderators van het Forum. Niemand anders kan deze gegevens inzien.

Beste Robyn, mijn gegevens zijn nu up to date!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joop Deugd, ik neem even waar voor @Robyn_ !
Ik zie dat je op 19-03 gesproken hebt met mijn collega om je abonnement te wijzigen naar de nieuwe Hussel abonnementen met inderdaaad 6 maanden korting.
Ook zie ik dat deze wijziging (nog) niet is ingevoerd. Om hem met deze korting in te voeren moet je bij de contractenafdeling zijn.
Ik zie dat je die vandaag nog gesproken hebt om je abonnement te wijzigen. Om dit snel geregeld te hebben wil ik je toch vragen wederom telefonisch contact met ons op te nemen op 0800-0402

Reageer