Beantwoord

Verschillende dvs adapters in 1 thuisnetwerk

• 21 April 2017
  • 2 reacties
  • 460 keer bekeken

Ik heb thuis mijn tv aangesloten via dvs adapters Eps 200 aangesloten (1 bij de experiabox en 1 bij de tv).
Nu wilde ik mijn tv op de slaapkamer ook op deze manier aansluiten en heb ik een extra dvs adapter mt2360 gekocht (1 losse adapter) via marktplaats. Echter als ik de tv aansluit vind ik geen signaal.

Kan je twee type dvs adapters aansluiten? Zoja hoe?
icon

Beste antwoord door PrisTheShiz 22 April 2017, 18:10

Het is al opgelost, ik zag dat er een reset knopje op zat ?. Zijn allemaal dvs 200 adapters. Alleen de ene wat ouder dan de ander.

Ondertussen kan mijn broertje lekker gamen op zolder door de dvs.

Ik kon via mijn laptop zien dat de adapter wel een netwerk zag maar geen internet. Maar de reset knop lostte alles op.

Toch bedankt voor je hulp.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
De MT2360 is gewoon de DVS 200.

Wat is dat andere type die je hebt? Er staat Eps 200 maar daar heb ik nog nooit van gehoord, is dit ook gewoon een DVS 200?

Hoe kom je er achter dat je "geens signaal" vind? Staat dat ergens? Krijg je dat op de TV? Of zie je dat aan lampjes?

Robin
Het is al opgelost, ik zag dat er een reset knopje op zat ?. Zijn allemaal dvs 200 adapters. Alleen de ene wat ouder dan de ander.
Ondertussen kan mijn broertje lekker gamen op zolder door de dvs.

Ik kon via mijn laptop zien dat de adapter wel een netwerk zag maar geen internet. Maar de reset knop lostte alles op.

Toch bedankt voor je hulp.

Reageer