Vraag

Vertrouwelijk contact KPN

  • 6 January 2020
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

In verband de ernst en vertrouwelijke informatie. Hoe kan je via email contact maken met KPN ?? Dit omdat telefonisch niet mogelijk is wegens ernstige ziekte. Groetjes Pandor en Donny. 


4 reacties

Badge +19

Kpn is niet per mail bereikbaar. Wellicht kunt u hier een beknopte omschrijving geven van wat u wil melden zonder uitgebreid in details te treden. Een medewerker reageert daar binnen 48 uur op. Daarna is contact mogelijk met de medewerker. Dit gebeurt dan zonder dat iemand dat verder ziet. Vul uw profiel helemaal in met klantnummer etc. dan kan de medewerker meteen aan de slag.

Reputatie 7

KPN heeft geen e-mail adres voor klantcontacten.

Je bent dus aangewezen op het forum of de chat als telefoneren geen optie is.

Reputatie 7
Badge +17

@Pandor en Donny Welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je kan het beste een Live Chat met ons starten. Om hier te komen, dien je eerst een selectie te maken waar je vraag over gaat. Wat je natuurlijk ook kunt doen is hier een beknopte beschrijving plaatsen van je vraag/probleem. Alle privacy gevoelige informatie mag je toevoegen aan je profiel. De inhoud van je profiel is alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 
Als we privacygevoelige informatie moeten doorgeven of ontvangen, dan kunnen wij dit via een privébericht naar je toesturen. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Pandor en Donny Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer