Beantwoord

Vewijderen van Netwerk (experiabox V10)

• 23 december 2017
  • 5 reacties
  • 1010 keer bekeken

Aangezien er personen op ons netwerk aanwezig zijn die er niet op horen,
probeer ik ons netwerk compleet te verwijderen (of resetten), naja compleet
aan te passen waaronder de SSID naam en iedereen te kicken uit het netwerk.
Heb hiervoor het volgende al geprobeerd; reset, terug naar fabrieksinstellingen en naam/wachtwoord wijzigen.

Maar, het oude netwerknaam blijft beschikbaar, blijft zn naam behouden en we kunnen er nog op inloggen.. Met dezelfde wachtwoord..

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de oude netwerknaam verwijdert wordt en ik een compleet nieuwe netwerk aan kan maken?

Naast dit probleem hebben we een tweede probleem, namelijk:
- Het ene moment internet, het andere moment niet. (Wifi)

Iemand die mij met beide problemen kan helpen?
icon

Beste antwoord door PeterG 23 december 2017, 14:34

Wel met dit ene probleem. Er is al een tijdje (week à 10 dagen) een storing met wifi op de v10 modems.
Zie centrale topic: Storing: wegvallende wifiverbinding op de v10

Heb je die andere personen ooit de inloggegevens gegeven? Ze kunnen alleen op je wifi als ze binnen zo'n 30 à 40 meter van je modem verwijderd zijn.
In het centrale v10 topic vind je verder álle uitleg rondom deze modem/router.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Wel met dit ene probleem. Er is al een tijdje (week à 10 dagen) een storing met wifi op de v10 modems.
Zie centrale topic: Storing: wegvallende wifiverbinding op de v10

Heb je die andere personen ooit de inloggegevens gegeven? Ze kunnen alleen op je wifi als ze binnen zo'n 30 à 40 meter van je modem verwijderd zijn.
In het centrale v10 topic vind je verder álle uitleg rondom deze modem/router.
Dankejwel @PeterG voor een van de antwoorden, om de een of andere reden heb ik verkeerd geklikt waardoor de vraag als beantwoord staat.. Opnieuw de vraag gesteld die me t meest dwars zit: https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/verwijderen-netwerk-expreiabox-v10-443147
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Ray! Ik zie dat je andere topic ook al is beantwoord. Nog een kleine toevoeging daarop. Als je merkt dat na een reset de oude draadloze gegevens weer terugkomen, dan staan die opgeslagen in het KPN netwerk. Dit is een feature die er voor zorgt dat bij een vervangende Experiabox dezelfde WiFi-gegevens blijven werken. Als je dat ongedaan wil maken druk je op de knop "Herstel WiFi standaard instellingen" onder WiFi op de pagina van de Experiabox. De WiFi-gegevens worden dan uit het netwerk verwijderd en de standaard WiFi instellingen worden teruggezet.
Welkom Ray! Ik zie dat je andere topic ook al is beantwoord. Nog een kleine toevoeging daarop. Als je merkt dat na een reset de oude draadloze gegevens weer terugkomen, dan staan die opgeslagen in het KPN netwerk. Dit is een feature die er voor zorgt dat bij een vervangende Experiabox dezelfde WiFi-gegevens blijven werken. Als je dat ongedaan wil maken druk je op de knop "Herstel WiFi standaard instellingen" onder WiFi op de pagina van de Experiabox. De WiFi-gegevens worden dan uit het netwerk verwijderd en de standaard WiFi instellingen worden teruggezet.

Jammer genoeg gaat dit niet op en blijft hetzelfde netwerk nog steeds bestaan, te zien op de andere topic (Nieuwe reactie van mijzelf).
Heb al een oplossing gevonden, zie andere topic. 😉

Reageer