Vraag

video deurbel connecten

  • 3 December 2019
  • 16 reacties
  • 1046 keer bekeken

Graag op Experiabox V10 de kanalen 1,6 en 11 openzetten, ivm het connecten van Ring video deurbel en chime


16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... poorten open zetten zult u bedoelen. Dat moet u zelf doen, KPN doet dat niet voor u. 

Wat dat betreft ben ik een ......beet. hoe gaat dat

Reputatie 7
Badge +24

Documentatie van die deurbel lezen. Wat staat daar over in? Ik vermoed overigens dat het helemaal niet nodig is...

Hallo Nick,

Dat heb ik wel gedaan:grin:

Het probleem bleef, Ring Bell gebeld, diverse keren geprobeerd echter geen resultaat.

Daarna mijn WiFi in huis getest, lage snelheid op de begane grond.

En dus een afspraak gemaakt met een monteur van KPN.

Deze komt as dinsdag.

Ik hou je op ee hoogte omtrent de oplossing

 

Met vriendelijke groet 

Reputatie 7
Badge +17

@GwjBr  Welkom op ons Forum! Leuk dat je een video deurbel wilt aansluiten, we zien ze steeds vaker voorbij komen. 

Goed dat er een monteur langs komt om de wifi bij je thuis te verbeteren. Normaal gesproken sluiten onze monteurs geen andere apparatuur aan dan KPN apparatuur. 
Het kan natuurlijk zijn, dat als de wifi verbeterd is de deurbel automatisch verbindt. Laat je het weten als ik of superuser @Nick83 nog iets voor je kunnen doen? 

 

Reputatie 7
Badge +17

@GwjBr Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Hallo Lisa,

Tot nu toe blijven mijn connect pogingen vruchteloos,

Met vriendelijke groet

GwjBr

Reputatie 7
Badge +17

@GwjBr Is dit de deurbel die je hebt aangeschaft?  Kan je met de applicatie(app) de deurbel wel vinden?

 

Ook ik heb hetzelfde probleem.

 

Hoe is dit oplosbaar, heb nu al een 2e chime in huis, maar nog steeds geen geluid eruit.

 

Met vriendelijke groet

Gerard

 

Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

@GwjBr Welkom terug op ons Forum! Is het zo, dat een tweede chime in huis hebt gehaald omdat je geen geluid krijgt uit de deurbel? Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. 

Ik moest even het type deurbel voor je opzoeken, omdat ik er niet helemaal mee bekend ben. Heeft de deurbel wél gewerkt, of helemaal niet. Ik neem aan dat je een applicatie op je telefoon hebt geïnstalleerd om de deurbel uit te lezen, klopt dit? Zou je voor mij in de instellingen willen controleren of het geluid aan staat? 
Dit kan je als volgt controleren: instellingen > ‘Nest Hello’ > Quiet time staat op ‘ON/AAN’ > druk er dan op en select ‘OFF/UIT’

Daarnaast lees ik het volgende: “Als je een elektronische bel hebt en deze is ‘te kort’ ingesteld, maakt je bel mogelijk geen geluid. Probeer het op een langere duur in te stellen. Dit kun je doen door in het menu de ‘duration’ of ‘duur’ UIT/OFF te zetten. 

Laat het maar weten als je dit al had geprobeerd of dat dit geen gewenst resultaat oplevert. Ik hoor graag van je!

Mijn vraag is ik heb een ring video doorbel en krijg geen verbinding met internet, ik zie hem wel staan in de wiffi lijst. Ik heb een ecperia v8

Reputatie 7
Badge +17

@Jo q Als ik je goed begrijp het jij hetzelfde probleem als @GwjBr . Je hebt alle stappen doorlopen die in het bijgeleverde boekje zitten, alleen functioneren, ho maar. Dat is balen. Je geeft aan dat je de deurbel wel in de wifi-lijst ziet staan. Welke wifi-lijst bedoel je precies? Gaat het hier om de lijst met verbonden apparaten, die je kun terugvinden in de webinterface van het modem, of in de lijst met netwerknamen?

Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem op te lossen? 

Lisa klopt die lijst bedoel ik, ik heb de helpdesk gebeld van ring toen heb ik van mijn telefoon een hotspot gemaakt en via de tablet die ik verbonden had met mijn telefoon

Dat lukte dus ook niet, nu zegt Ring dat de bel stuk is.

Ik krijg een nieuwe dus afwachten.

Grt Jo

Reputatie 7
Badge +17

@Jo q Dat is inderdaad een hele goede tip van 'Ring’. Hiermee kan worden uitgesloten of wij (KPN) de deurbel blokkeren. Dit wordt inderdaad omzeild door verbinding te maken met een Hotspot. @GwjBr  Ik hoor helaas niets meer van je, als je dit nog leest, klopt het dat jij ook een nieuwe 'Ring’ hebt gekregen nadat je deze ‘hotspot’ test hebt gedaan? Je gaf namelijk aan dat je 2 deurbellen in huis hebt. 

Laten jullie het weten als ik nog iets voor jullie kan betekenen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Jo q Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

lisa,

nogmaals ik heb en nieuwe bel gekregen en die werkt.

grt jo

Reageer