Beantwoord

Video upload open zetten op de modem

  • 24 September 2019
  • 8 reacties
  • 151 keer bekeken

Wie kan mij helpen of advies geven, om de video upload te deblokkeren?
(in de experiabox v10 aan te passen)?

De meeste apps kan ik buiten de deur op mijn mobiel (4G) bekijken, maar alleen mijn camera programma niet. De app heet Vacron
Bij de expereria V8 heb ik na een bericht op het forum wel een week mogen kijken, want (mogelijk) na een update was de instelling al weer terug gezet en was het kijken van de app buiten de deur niet meer mogelijk.
De port forward staat juist ingesteld.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 September 2019, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @ronny45 . Welkom op het forum.
Ik begrijp dat je via de v8 wel verbinding had en nu heb je een v10a en werkt het niet? Maak je ook gebruik van UPnP? dit staat standaard uit op de v10a.
Wat gebeurt er trouwens als de camera van buitenaf probeert te benaderen? Wat voor melding krijg je?
Hallo Erwin,
In de V8 heeft het een keer gewerkt na een forum melding via uw collega.
Ik krijg buiten de deur de melding dat het IP niet is te vinden en op de app blijft het beeld zwart.
Ik maak geen gebruik van de UPnP die staat bij mij uit.
De DHCP optie in de setting staat ook uit.
Dan ben ik benieuwd wat er toen gebeurd is want wij hebben geen mogelijkheid om op afstand iets aan het modem te veranderen. Behalve een reset, eigenlijk.
Heb jij zelf zaken aangepast? EN is die camera trouwens draadloos?
Reputatie 7
Badge +24
Er is een nieuw modem gekomen, dat is er veranderd voor zover ik begrijp. Een modem waarvan port forwarding niet het sterkste punt is...
Ik heb niets veranderd in de modem. Toen ook niet. De camera is bedraad, maar staat los van het probleem, dat het niet buiten is te zien
We hebben iets meer info nodig, ben ik bang.
Heeft vacron ook een forum? Misschien is het raadzaam om je vraag daar ook te stellen. Wat zegt de handleiding van deze app?
Je hebt dus een camera (wat voor camera) bedraad op je experiabox aangesloten. Wat zegt de handleiding van deze camera? Moeten er specifiek poorten open?

Werkt de app met een verificatie? Wat zegt de app precies als je beelden wilt bekijken? Er zijn nu teveel variabelen om hier iets zinnigs over te zeggen.

Je kunt natuurlijk altijd spelen met de UPnP instelling. Maar dat is op eigen verantwoordelijkheid. Als je dit aanzet dan geef je willekeurig apparaten de rechten om poorten open te zetten. Bij de meeste nieuwe randapparatuur is dat niet nodig en is het wijs om deze optie uit te laten staan.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog wel vragen hebben, laat het weten!
Dank u wel klopt ik weet even voldoende