Beantwoord

Videocamera die alleen op 2.4ghz werkt

  • 8 January 2022
  • 4 reacties
  • 554 keer bekeken

Goedendag, wij beschikken thuis over een camera die alleen op 2.4ghz ingesteld kan worden. In mijn ExperiaV10a box modem kan ik het 5ghz netwerk niet (tijdelijk) uitzetten, splitsen of wat dan ook. Het apparaat is momenteel dus niet te koppelen met mijn apps. Dat lijkt mij niet de bedoeling. Graag zou ik advies willen.

Ik heb gebeld met jullie klantenservice, maar daar konden ze geen oplossing aandragen. Er werd mij gevraagd dit probleem hier te posten voor een oplossing.

icon

Beste antwoord door wjb 8 January 2022, 15:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Jouw V10a is dual-band en daarbij is wifi zowel op 2.4GHz als 5GHz beschikbaar.

Moet je een app gebruiken om die camera te koppelen?

Dank voor je snelle reactie wjb! Klopt inderdaad, maar kan dus nergens kiezen tussen de twee.

Het betreft een Dahua camera. Moet ik koppelen mbv Imou app.

Reputatie 7

Dank voor je snelle reactie wjb! Klopt inderdaad, maar kan dus nergens kiezen tussen de twee.

Het betreft een Dahua camera. Moet ik koppelen mbv Imou app.

Dat zou ook niet nodig moeten zijn.

Ga eens met de telefoon buiten bereik van de 5GHz wifi maar binnen bereik van 2.4GHz staan zodat de telefoon met 2.4GHz verbonden wordt. Kan je dan wel de camera koppelen?

Wat een geniale tip! Ben op de 2e verdieping gaan zitten, wifi versterker op de 1e uitgezet en de camera boven aan de stroom gezet. Ik weet niet precies hoe, maar na een paar keer is het gelukt! Dank je wel voor je hulp!!