Beantwoord

Voedings kabel/adapter genexis core advanced.

  • 23 August 2019
  • 5 reacties
  • 473 keer bekeken

Geachte medewerker(s),

Sinds afgelopen week heb ik een nieuwe woning gekocht echter zie ik dat er geen voedingskabel/adapter zit op de Genexis core advanced CRA-F12tc is het mogelijk dat jullie deze leveren. Of is het verstandig een vernieuwde versie van de glasvezelmodem te instaleren?

Met vriendelijke groet,

Tijs.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 August 2019, 09:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Tijs. Welkom op het KPN forum! Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om een nieuwe voedingskabel of adapter toe te sturen. Heb je op dit moment al een abonnement bij KPN en heb je al aangegeven dat dit abonnement verhuist moet worden of heb je een nieuwe bestelling geplaatst op het nieuwe adres. Ik zou je willen adviseren om gebruik te maken van de KPN monteur. Hij heeft wel de mogelijkheid om het te vervangen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Beste vikash,

Op 20 september komt de kpn monteur om alles te instaleren. Ik neem aan dat hij een voedings Kabel met adapter mee heeft.

Groet Tijs.
Reputatie 7
Badge +21
Daar ga ik wel vanuit. Mocht je mijn hulp toch nog nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je! ☺️
Die heeft complete NT's bij zich, dus zeker ook voedingskabel.
Mogelijk vervangt ie dan de hele NT.