Ik heb op dit moment geen VPN verbinding en voorheen wel, bij het googlen op jullie site kwam ik onderstaand verhaal tegen en dit is bij mij precies hetzelfde;
Tekst
Ik krijg op moment dat ik de specifieke VPN opstart op mijn laptop de melding 'A connection to the remote computer could not be established, so the port used for this connection was closed'. Vorige week toen ik thuis werkte had ik geen problemen en werkte de VPN prima. Gisteren op mijn werk kon ik ook de VPN gewoon gebruiken, echter vandaag opeens niet meer.
Ik heb al vanalles geprobeerd, heb contact gehad met de systeembeheerder die die VPN beheert. Collega's kunnen wel vanuit thuis inloggen vandaag, dus iedereen die ik tot nu toe gesproken heb geeft aan dat ik bij mijn ISP moet checken. Ik heb modem reeds herstart maar dat heeft niet geholpen.
icon
Beste antwoord door Erik_
: je bent zojuist voorzien van de nieuwe firmware. Dit is de versie die eindigt op build193. Je Experia Box is hierdoor herstart. VPN moet nu weer gewoon kunnen. Graag hoor ik je ervaringen.Bekijk origineel
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door Babylonia
Bekijk origineel