Beantwoord

VPN verbinding doet het niet meer, afgelopen week nog wel

  • 6 April 2020
  • 3 reacties
  • 124 keer bekeken

De VPN verbinding die ik maak met de NAS server van mijn werkgever, is sinds vandaag niet meer werkbaar. Ik heb ons externe bureau gevraagd om de VPN verbinding te controleren, maar alle instellingen zijn correct. Ook mijn collega’s ondervinden geen probleem.

Er werdmij geadviseerd om KPN te bellen aangaande dit probleem. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? (Ben via een KPN werknemer naar het forum doorverwezen)

Alvast bedankt!

 

P.S. Ik heb de stekker al uit het stopcontact gehaald om de router te ‘resetten’ geeft geen veranderingen. Zie bijgevoegd ook de foutmelding van mijn computer.

 

icon

Beste antwoord door wjb 8 April 2020, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jwswong, welkom hier.

Ik zie een error. Zo ineens werkt het niet meer? Alle instellingen staan goed geef je aan. Heb je dit ooit in moeten stellen? Modem aan en uit werkt dus niet? Dat is overigens geen reset

Heb je ook de mogelijkheid om instellen te plaatsen van de VPN, misschien willen @wjb en @Nick83 dan meekijken. 

Reputatie 7

Zou het kunnen zijn dat je meerdere keren in kortere tijd een foutief wachtwoord hebt gebruikt en dat op die NAS ingesteld is dat IP adressen automatisch geblokkeerd na een x aantal foutieve inlogpogingen binnen Y minuten.

Zelf heb ik op mijn Synology NAS ingesteld staan dat een IP adres geblokkeerd wordt als binnen 10 minuten 3 foutieve inlogpogingen gedaan gedaan worden.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er vanuit dat het weer werkt. Ik heb namelijk geen reactie meer van je gezien.