Beantwoord

VPN verbinding werkt niet meer (V10)

  • 26 June 2019
  • 27 reacties
  • 1073 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds ik gedwongen door Telfort aan de Experiabox moest werkt mijn VPN met het werk niet meer. Héééél erg lastig als je veel vanuit huis moet werken!
icon

Beste antwoord door r_k 5 July 2019, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Misschien is het dan toch de moeite waard om wat r_k beschrijft nog eens te proberen, rjtuijnman!
Reputatie 1
Badge
Hoi Erik, ga ik zeker doen! Ben nu even niet in de gelegenheid om fysiek bij de machine in kwestie te komen (ik zet nu zolang de VPN op via mijn Tele2 mobiele abonnement), maar binnenkort zal ik zeker eens dat register induiken..