Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken

Reputatie 2
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 December 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

@Erik_ Bedankt voor de update!!! De VPN werkt weer!

Gr Erikvhe
@Eric_ Net getest en de VPN werkt.
Badge
@Erik_
Mijn VPN werkt ook alweer een tijd niet meer via de vaste lijn. Zelfde instellingen, via hotspot op de telefoon, werken vlekkeloos.
Graag ook hier de update doorvoeren!

Gr,

Bazza
Badge
Hoi,

Ik heb ook problemen met de VPN verbinding en heb mijn forumprofiel ingevuld.

Groetjes,

Anouk Schuurkamp
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?

Ik heb mijn profiel ingevuld
Wat moet ik nu doen?
VPN werkt niet meer
Beste KPN,

Ook ik kan geen verbinding meer maken met het VPN Netwerk van mijn bedrijf.
ik heb mijn profiel geupdate, ik zou het op prijs stellen als jullie die update ook bij mij kunnen uitvoeren.

Mvg,
Martin
Ik heb ook problemen met het openzetten van poort TCP 443, maar niet voor een VPN maar een Nginx proxy manager. Kan dit ook opgelost worden met de firmware denk je ?
Reputatie 7
Badge +30
@Karoi, de Experia Box heeft geen mogelijkheid tot het maken van een back-up of het importeren daarvan. Dus het blijft helaas handwerk.

@Glowy, maak dan even een apart topic aan voor de VPN. Want dan is het namelijk niet de bug. En in de praktijk zien we dan dat het vaak te maken heeft met instellingen in je VPN software of issues aan de kant van de VPN provider. Wat betreft uitvallende verbinding, dat hoort niet te gebeuren. Ik check dat hier even in de systemen en kom er bij je op terug of ik wat zie. Dan gaan we van daaruit verder kijken wat er aan de hand is.


@SLA, @Anouk0033, @Jolanda Bertrums, @Martin123, dank voor de gegevens. Ik heb de nieuwe firmware aangevraagd. Met een beetje geluk wordt het vandaag nog geïnstalleerd. De Experia Box zal automatisch herstarten na installatie en dan kun je de VPN weer gebruiken.

@Sintjobje, ik heb jouw losse topic samengevoegd met dit verzameltopic. Ook voor jou geldt dat de nieuwe firmware is aangevraagd.


@bazza, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt :)


@jerjac, dat is een ander probleem. De bug zit hem specifiek in VPN protocollen. Voor problemen met port forwards kun je het beste een eigen topic openen. Vaak zit dat hem in toch ergens een foutje in je instellingen.
@Karoi, je Experia Box blijft een probleemkindje. We hebben geen beheer, dat wil zeggen dat we hem op afstand niet kunnen bereiken om de firmware te pushen. Wil je hem nog eens een fabrieksreset geven, en dan even laten weten. Dan proberen we het nog een keer.

@MaartenBul, @Erikvhe, bij jullie is de nieuwe firmware geïnstalleerd.

Dank voor het invullen, @AlexInge, ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd.


Bedankt @Erik_ Mijn VPN connectie werkt nu weer perfect na deze firmware update!
Goedemorgen dames/heren van KPN

Zojuist prima geholpen door de klantenservice en zij gaven aan dat ik hier even een berichtje moest achterlaten.
Ik heb zojuist mijn profiel ingevuld en nu is de vraag kunnen jullie bij mij de nieuwe firmware toepassen en hoelang gaat zoiets ongeveer duren. Heb vandaag en morgen mijn thuiswerkdag dus heb het helaas wel echt nodig

Alvast bedankt
@Karoi, de Experia Box heeft geen mogelijkheid tot het maken van een back-up of het importeren daarvan. Dus het blijft helaas handwerk.

@Glowy, maak dan even een apart topic aan voor de VPN. Want dan is het namelijk niet de bug. En in de praktijk zien we dan dat het vaak te maken heeft met instellingen in je VPN software of issues aan de kant van de VPN provider. Wat betreft uitvallende verbinding, dat hoort niet te gebeuren. Ik check dat hier even in de systemen en kom er bij je op terug of ik wat zie. Dan gaan we van daaruit verder kijken wat er aan de hand is.


@SLA, @Anouk0033, @Jolanda Bertrums, @Martin123, dank voor de gegevens. Ik heb de nieuwe firmware aangevraagd. Met een beetje geluk wordt het vandaag nog geïnstalleerd. De Experia Box zal automatisch herstarten na installatie en dan kun je de VPN weer gebruiken.

@Sintjobje, ik heb jouw losse topic samengevoegd met dit verzameltopic. Ook voor jou geldt dat de nieuwe firmware is aangevraagd.


@bazza, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt :)


@jerjac, dat is een ander probleem. De bug zit hem specifiek in VPN protocollen. Voor problemen met port forwards kun je het beste een eigen topic openen. Vaak zit dat hem in toch ergens een foutje in je instellingen.

Helaas, het werkt nog niet, is de firmware geïnstalleerd?
Badge
@Erik_ : profiel is ingevuld!
Badge
@Erik_ hij doet het weer, bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
Voor de aanvragen van gisteren is de firmware zojuist geïnstalleerd.

@bazza, @RobinLaura: voor jullie heb ik hem aangevraagd.
Badge
@Erik_ : werkt weer als vanouds, thanx!
@Erik_ Zou je voor mij ook de update kunnen aanvragen? tnx.
Graag ook hier de update doorvoeren. Sinds de v10a werkt VPN niet meer. Forumprofiel is ingevuld
alvast bedankt, Marcel
Hoi @Erik_
Ook ik zou graag de nieuwe firmware willen ontvangen!
Alvast hartelijk dank!

Hoi @Erik_ ,

Waarschijnlijk er tussendoor geslipt, zou ik ook nog de nieuwe firmware mogen ontvangen?
Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +30
@ArjanHenselmans, @Masas67, @Sander.G: ik vraag het aan voor jullie. Het zal wel morgen worden dat de firmware gepusht wordt. Ik kom er dan nog even op terug om het te bevestigen.
Reputatie 7
Badge +30
De update voor jullie is bezig, @ArjanHenselmans, @Masas67, @Sander.G! Als deze voltooid is zal de Experia Box automatisch herstarten. Daarna kun je weer gebruik maken van de VPN.
Super, dank je wel! VPN werkt weer!
Hoe lang duurt het?
De update voor jullie is bezig, @ArjanHenselmans, @Masas67, @Sander.G! Als deze voltooid is zal de Experia Box automatisch herstarten. Daarna kun je weer gebruik maken van de VPN.

Tnx.. werkt weer
Reputatie 7
Badge +30
Hoe lang duurt het?

Voor jou is de update vrijdag al doorgevoerd, Sintjobje. Je kunt nu weer gebruik maken van de VPN.
Reputatie 3
@Erik_ Ik heb eindelijk tijd gehad om de reset door te voeren, hopelijk kan de firmware nu wel gepusht worden. Bedankt voor alles tot dusver.