Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken

Reputatie 2
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 December 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Graag firmware update

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +30
Ik kijk dat graag voor je na, @Velthoven1, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 🙂 Vul je forumprofiel , en laat hier weten als je dit gedaan hebt.
Ik kijk dat graag voor je na, @Velthoven1, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 🙂 Vul je forumprofiel , en laat hier weten als je dit gedaan hebt.
Wij hebben de gegevens aangevuld
Hallo @Erik_ voor mij ook graag een firmware update, ik heb mijn profiel gegevens aangevuld.
Bedankt alvast en hoor het wel!
Beste KPN,

Kunnen jullie ook de update van de firmware pushen naar mijn Experia 10a? Klantgegevens staan in mijn profiel. Hoor het graag!

Ik kijk dat graag voor je na, @Velthoven1, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 🙂 Vul je forumprofiel , en laat hier weten als je dit gedaan hebt.Wij hebben de gegevens aangevuld

Kan ik ervan uit gaan dat er na de update niets veranderd en wij geen aanpassingen hoeven te verrichten?
Reputatie 7
Badge +20
Wij hebben de gegevens aangevuld
Kan ik ervan uit gaan dat er na de update niets veranderd en wij geen aanpassingen hoeven te verrichten?

@Velthoven1 Nee, het gaat gewoon werken. Zou je nog wel je klantnummer willen vermelden? Die heb ik echt nodig.

Hallo @Erik_ voor mij ook graag een firmware update, ik heb mijn profiel gegevens aangevuld.
Bedankt alvast en hoor het wel!

Yes, ik heb doorgegeven. Zodra dit gedaan is zal het weer werken, @treecamp

Beste KPN,

Kunnen jullie ook de update van de firmware pushen naar mijn Experia 10a? Klantgegevens staan in mijn profiel. Hoor het graag!

Ook voor jou heb ik het doorgegeven, @Royv85

Graag firmware update
Dat laat ik graag voor je doen, @Hetty Varenbrink ,maar dan heb ik wel enkele gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste KPN,

Kunnen jullie ook de update van de firmware pushen naar mijn Experia 10a? Klantgegevens staan in mijn profiel. Hoor het graag!
Bij voorbaat dank.


Ik kijk dat graag voor je na, @Velthoven1, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 🙂 Vul je forumprofiel , en laat hier weten als je dit gedaan hebt.Wij hebben de gegevens aangevuld
Kan ik ervan uit gaan dat er na de update niets veranderd en wij geen aanpassingen hoeven te verrichten?

ID staat er nu erbij



Ik kijk dat graag voor je na, @Velthoven1, maar dan heb ik wel wat gegevens nodig 🙂 Vul je forumprofiel , en laat hier weten als je dit gedaan hebt.Wij hebben de gegevens aangevuld
Kan ik ervan uit gaan dat er na de update niets veranderd en wij geen aanpassingen hoeven te verrichten?
ID staat er nu erbij

Yes. In mijn geval werkt alles nu prima. Geen aanpassingen gedaan.
Reputatie 7
Badge +30
@Teunheest, dank voor de gegevens! Ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd en deze wordt nu direct bij je geïnstalleerd. Hierna zal de Experia Box zichzelf herstarten en daarna doet de VPN het weer.

@Velthoven1: ik vind hier op jouw gegevens géén KPN abonnement. Je weet zeker dat je een abonnement hebt bij ons?
@Teunheest, dank voor de gegevens! Ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd en deze wordt nu direct bij je geïnstalleerd. Hierna zal de Experia Box zichzelf herstarten en daarna doet de VPN het weer.

@Velthoven1: ik vind hier op jouw gegevens géén KPN abonnement. Je weet zeker dat je een abonnement hebt bij ons?

Ja, het gaat om een MKB een abonnement. Wij zijn sinds 1,5 week klant. Ik zal onze kantoorgegevens proberen ergens bij te voegen. Kun je dan laten weten of het zichtbaar is en je er voldoende aan hebt?

@Teunheest, dank voor de gegevens! Ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd en deze wordt nu direct bij je geïnstalleerd. Hierna zal de Experia Box zichzelf herstarten en daarna doet de VPN het weer.

@Velthoven1: ik vind hier op jouw gegevens géén KPN abonnement. Je weet zeker dat je een abonnement hebt bij ons?
Ja, het gaat om een MKB een abonnement. Wij zijn sinds 1,5 week klant. Ik zal onze kantoorgegevens proberen ergens bij te voegen. Kun je dan laten weten of het zichtbaar is en je er voldoende aan hebt?

Of aangeven op welke manier ik wel alle gegevens kan invoeren. Ik kan op dit moment namelijk enkel de naam, e-mailadres en telefoonnummer aanpassen...
@Yasser, ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic. Er zit een bug in de V10A waardoor 2 VPN protocollen niet werken. Dit kan ik voor je verhelpen door het laten installeren van nieuwe firmware. Om dat te kunnen doen heb ik je gegevens nodig. Vul je forumprofiel in, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.

@Marvella, dank voor de gegevens, ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Het wordt vandaag ergens geïnstalleerd waarna de Experia Box zichzelf zal herstarten. De VPN is dan weer te gebruiken.

@KamerIT, deze update verhelpt alleen de VPN bug en doet verder niets. Je kunt hiervoor een los topic aanmaken. Geef daarin aan wat je precies doet, screenshot is ook altijd handig. We zien dat de V10A soms in de eerste vier regels dingen niet helemaal goed opslaat. Wat je ook nog zou kunnen doen is de 4e regel fake instellen en dan de gewenste op regel 5 en kijken of die wel pakt.


@Erik_
Hoi Erik, ik heb mijn profiel ingevuld.
VPN werkt niet met Experiabox V10A. graag firmware updaten. Bedankt
wie van kpn kan mijn v10 updaten zo dat ik mijn vpn verbinding kan gebruiken.
zoo dat ik ook thuis kan werken.

gr van beusekom
ik heb de gevraagde gegevens bij mijn profiel ingevuld
@Erik_ Graag ontvang ik ook de firmware update voor de v10a
Reputatie 7
Badge +30
@Yasser, @RWMA, @vincent1974 , @Hetty Varenbrink, @kpnusernl: welkom voor de nieuwen, en dank aan allen voor het invullen van het profiel. We gaan dit maandag voor jullie uitvoeren. Ik kom er dan hier nog even op terug 🙂
dank je wel ik zie wel dat ik een type fout gemaakt heb het gaat om de v10 A


gr vincent
Reputatie 7
Badge +30
@Yasser, @vincent1974, @Hetty Varenbrink, @kpnusernl: de update is aangevraagd. Zodra deze is geïnstalleerd zal de Experia Box zichzelf herstarten en kun je weer gebruik maken van de VPN.

@RWMA, we hebben wat issues met het uitlezen van je Experia Box. Wil je deze een reset geven en dat hier even laten weten als je het gedaan hebt? Dan proberen we het opnieuw.
@Erik_ is het inmiddels gelukt om ons te traceren?
hIer bij is mijn v10 a reset
gr vincet
kan ik nu gebruik maken van mijn VPN
gr vincent
Reputatie 1
Badge
Hallo KPN.

Ik heb m.i.v. volgende week stand-by dienst. Daarvoor moet ik een PPTP-VPN opzetten wat niet lukt. Elders lukt het wel. Als er een firmware versie is die het probleem oplost (en geen andere bugs introduceert), dan wil ik die graag op mijn v10a hebben.

John Vermeeren