Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63450 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Reputatie 2
@Erik_ ik heb het ingevuld. Wanneer mag ik de update verwachten?
Badge
Dag Erik,

Ik heb mijn forumprofiel zo compleet mogelijk ingevuld.
Graag ontvang ik de update / nieuwe firmware.
Gaat dit vanzelf, of is er nog een actie die ik moet ondernemen?
Wanneer wordt dit gedaan?

Alvast bedankt.
Goedemiddag Erik,

Ik zou het zeer waarderen als mijn Experiabox V10A ook van de update wordt voorzien zodat ik eindelijk weer vanuit mijn werkplek thuis normaal op onze server kan komen.

Alvast bedankt.

Gr.
Ronald
Goedemiddag Erik,

Ook hier veel waardering als mijn Experiabox V10A van een update voorzien zou kunnen worden.

Alvast bedankt.

Gr. Martin
Reputatie 4
Badge +4
Hier ook graag de update.
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.

Kunnen wij deze update krijgen? Onze modem v10a krijgt ook geen vpn tot stand
Reputatie 1
Zojuist mijn profiel voorzien van een update, nu het modem nog...
Profiel geupdate.
Hopelijk onze experiabox ook zodat ik gewoon thuis kan werken.
Bedankt alvast.
Hier ook graag de update.
Aan KPN forumplatformbeheer:
Ik kreeg van de update van Wibisa van deze thread een email van it@insided.com i.p.v. het gebruikelijke kpn@forumkpn.com
Wel via amazonses.com

Hoe kan dit?
Mijn forumprofiel is ge-update...... Wat moet ik nu doen om de firmware update te krijgen?

M.vr.gr,

Wim
Zou ook deze oplossing eens proberen, maar ik kan in de nieuwste V10A dat knopje ipv6 niet vinden. Mijn internet etc is enorm traag met VPN van het werk. Bij Ziggo was dit niet zo.

Met vriendeijke groet,

Dennis

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30
@MartdM, @FritsKl, @NijenhuisK, @RonaldM81, @MartinusM, @Wibisa, @problem, @Karosalo, @W.Bos: jullie zijn allemaal zojuist geüpgraded naar de tussentijdse firmware. Dit is build193. Hierdoor is je Experia Box herstart.

Verbinding maken met de VPN moet nu weer kunnen. Graag horen we jullie bevindingen!
Reputatie 7
Badge +30
@tmoesel, dit komt me zo niet bekend voor. Je hoort van deze mention die ik hier doe ook een mail te krijgen, komt die wel netjes van forumadres of ook van insided?
Reputatie 4
Badge +4
Bedankt Erik
@tmoesel, dit komt me zo niet bekend voor. Je hoort van deze mention die ik hier doe ook een mail te krijgen, komt die wel netjes van forumadres of ook van insided?
Het was maar 1-malig, voor de rest krijg ik de meldingen wel gewoon van kpn@forumkpn.com via amazonses.com
Ik was nogal even alert, want dit kwam ongewoon door de filtering en doorgaans is het dan zeer gehaaide spam. Maar insided schijnt het bedrijf achter deze forumplatformsoftware te zijn, daardoor is het niet daadwerkelijk spam.
Reputatie 7
Badge +21

@tmoesel, dit komt me zo niet bekend voor. Je hoort van deze mention die ik hier doe ook een mail te krijgen, komt die wel netjes van forumadres of ook van insided?Het was maar 1-malig, voor de rest krijg ik de meldingen wel gewoon van kpn@forumkpn.com via amazonses.com
Ik was nogal even alert, want dit kwam ongewoon door de filtering en doorgaans is het dan zeer gehaaide spam. Maar insided schijnt het bedrijf achter deze forumplatformsoftware te zijn, daardoor is het niet daadwerkelijk spam.



FYI: Dit gebeurde afgelopen maandagavond enige tijd, en was gemeld door wjb in het Forum Feedback topic. Gisterochtend was alles weer normaal.
Sinds ik terug ben van vakantie kan ik geen verbinding meer maken met de server op het werk. Kennelijk ligt dat aan de laatste firmware update bv van de Expiriabox V10a!
Onze systeembeheerder heeft alles mogelijke geprobeerd maar het PPTP protocol wordt door de Expiriabox geblokkeerd.
Ik heb de verbinding dringend nodig en heb gelezen dat er een oplossing is.
Deze zou ik graag willen hebben.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21
hoi @Reini , door een recente firmware update van de experia v10A zijn er inderdaad problemen ontstaan met het gebruik van VPN. Lees hiervoor dit topic op het Forum: VPN werkt niet meer op v10A

Er is sprake van een fix, lees daar verder en meld je aan met een reactie in dat topic.

Succes!

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Goedenavond,

Ik zou ook graag een firmware update willen ontvangen voor de Experiabox V10A.

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Kan er al iemand bevestigen dat die firmware update het probleem verhelpt?
Reputatie 7
Badge +30


@tmoesel, dit komt me zo niet bekend voor. Je hoort van deze mention die ik hier doe ook een mail te krijgen, komt die wel netjes van forumadres of ook van insided?Het was maar 1-malig, voor de rest krijg ik de meldingen wel gewoon van kpn@forumkpn.com via amazonses.com
Ik was nogal even alert, want dit kwam ongewoon door de filtering en doorgaans is het dan zeer gehaaide spam. Maar insided schijnt het bedrijf achter deze forumplatformsoftware te zijn, daardoor is het niet daadwerkelijk spam.

FYI: Dit gebeurde afgelopen maandagavond enige tijd, en was gemeld door wjb in het Forum Feedback topic. Gisterochtend was alles weer normaal.

Dit klopt inderdaad! Ik kreeg er ook één. Insided, zoals hierboven aangegeven wordt: het bedrijf achter het forumplatform, had intern onderhoud en dat is de reden dat je ineens even via een ander e-mailadres de mail ontving.
Dag Erik,

Ik heb mijn forumprofiel zo compleet mogelijk ingevuld. Graag ontvang ik dringend de update / nieuwe firmware. Moet ik daarvoor nog iets doen? Alvast hartelijk bedankt.
Reputatie 1
Erik, je bent mij vergeten in het lijstje hierboven, m'n profiel is voorzien van een update en dat had ik reeds kenbaar gemaakt. Zou je de push alsnog z.s.m. willen verzenden naar ons modem? Bedankt alvast!
Het lijkt te werken!!! Super mooi! Bedankt voor support 😀
Ik heb mijn profiel ingevuld.