Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63429 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

gegevens ingevuld graag firmware updaten bij ons
Reputatie 7
Badge +28
@dhengelberts @Robin12 @Peter_r @Polka: Ik heb jullie gegevens doorgestuurd naar het modemteam. Ik ga ervan uit dat jullie de update morgen of dinsdag ontvangen.

@Polka: Je ontvangt hier geen bericht over, je kan wel merken dat de Experia Box opnieuw opstart. Zodra we een terugkoppeling ontvangen dat de update is uitgevoerd laten we het in dit topic weten.
Bij mij werkt VPN ook al paar weken niet. Graag update van experiabox?
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen! Voor @dhengelberts, @Robin12, @Peter_r, @Polka én voor jou @Samson8265 is de update zojuist gestart. Je Experia Box zal een keer herstarten en daarna heb je de nieuwe firmware binnen 🙂
Heb ook sinds een poosje VPN issues via KPN, valt me iig sinds enkele weken op...
Weliswaar via de experiabox 10, dus niet de 10A.

Gebruik nu -wegens urgente IT werkzaamheden- maar even snel een hotspot, maar mocht
er een firmware update zijn die m'n issue zou oplossen dan hou ook ik me uiteraard warm aanbevolen ; bvd!

groeten
Marck
Goedenavond,

Ik zou ook graag een firmware update willen ontvangen voor de Experiabox V10A.

Alvast bedankt.
Gelukt, fijn! Hartelijk dank Erik.
@Erik_ zou je mij ook die update kunnen doen? Alvast bedankt!

Dennis
Reputatie 7
Badge +30
@Kalemins: deze bug is specifiek voor de V10A, dus de oplossing is niet op jou van toepassing. Je kunt voor jouw issues beter een apart topic aanmaken, dan kunnen we dat troubleshooten.

@Bram80, @denfly: welkom, en bedankt voor het invullen van de gegevens. De update wordt voor jullie ook uitgevoerd. Je Experia Box zal ergens vandaag herstarten en daarna heb je dan de nieuwe firmware.
Reputatie 7
Badge +30
Correctie! @denfly, jouw Experia Box is door beheer op afstand op dit moment niet te benaderen. Wil je de Experia Box een reset geven en dat hier even laten weten? Dan proberen we het dan opnieuw.

@Bram80, voor jou is de update gelukt.
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.


Hoi @Erik_ ik heb mn profiel ingevuld en ervaar dit probleem ook. Via de de helpdesk kwam ik bij dit forum topic terecht. Zou je me svp toegang kunnen geven tot de firmware update? Alvast bedankt!
@Erik_ als het goed is moet ie nu gereset zijn.... thanks!
Beste Moderator,

Ook ik heb geen VPN verbinding meer via mijn Experia V10A. Ik heb mijn profiel ingevuld met de nodige gegevens. Graag een firmware update. Ik neem aan dat ik bericht ontvang als dat gedaan is? Dank voor de reactie.
Hoi @Marina_ ik heb dit probleem ook geconstateerd toen ik op 14 Maart een nieuw modem toegestuurd heb gekregen. Met geen mogelijkheid meer een VPN verbinding te maken met de VPN van mijn werk. Vorige (defecte) modem was ook een V10A. Bij het vorige modem heb ik hier nooit problemen mee gehad.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen allen!

@denfly, dank! Ik ga ervan uit dat het nu wel lukt. Ook voor @Karbonkel, @ThomasUtrecht en @Nuijt is de nieuwe firmware aangevraagd. Je Experia Box zal herstarten op het moment dat het geïnstalleerd wordt.

Edit: update loopt voor jullie alle vier 🙂
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.


Graag firmware update uitvoeren ik heb mijn profiel ingevuld!

Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.
Hoi @Erik_ ik heb mn profiel ingevuld en ervaar dit probleem ook. Via de de helpdesk kwam ik bij dit forum topic terecht. Zou je me svp toegang kunnen geven tot de firmware update? Alvast bedankt!


Hoi @Erik voor mij geldt precies hetzelfde als hierboven, dus graag een firmware update. Alvast bedankt!
@Erik_ zou je mij ook die update kunnen doen? Alvast bedankt!

Dennis

@Erik_ kun je voor ons ook de firmware update toepassen.

GVO
@Erik_ Graag hier ook een firmware update, mijn baas is momenteel namelijk niet blij :(

Profiel is ingevuld zo ver als mogelijk (nodig) is.

mvg
@Erik_ gelukt... nu kan ik weer eens een dagje thuis werken 😉
Beste KPN,

Ook mijn VPN verbinding werkt niet meer.
Ik heb een V10A modem.
kunnen jullie dit oplossen?

Met vriendelijke groeten,

Wilco
Reputatie 7
Badge +30
@SjB58, @GVO, @SuzanneEhv, en @WLos: welkom! Ik heb zojuist voor jullie alle vier de update aangevraagd. Je Experia Box zal herstarten zodra de update uitgevoerd is :)

Edit: Update is gestart
Hier hetzelfde probleem, ook graag de firmware update starten A.U.B.

mvg

P.Bonga
@SjB58, @GVO, @SuzanneEhv, en @WLos: welkom! Ik heb zojuist voor jullie alle vier de update aangevraagd. Je Experia Box zal herstarten zodra de update uitgevoerd is :)

Edit: Update is gestart

Thnx Erik het werkt! Bedankt voor de service.
@Erik_ moderator: allereerst hartelijk dank. De VPN verbinding werkt nu weer prima.

In de tweede plaats wel een dringend verzoek om deze informatie te delen met de helpdesk / klantenservice. Ik heb voor ik door een collega op deze forumthread gewezen werd heel wat tijd besteed met de klantenservice. Voor hen was het onbekend. Ook mijn systeembeheerder heeft gepuzzeld om alternatieven te bedenken.

Voor nu ben ik erg blij dat het opgelost is en verlaat ik deze thread.