Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63429 keer bekeken

Reputatie 2
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 December 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Badge
Hey @Erik_
Ik heb mijn forumprofiel ingevuld. Kan je de nieuwe firmware naar mij pushen?

Groet!

Deze vraag is niet alleen aan @Erik gericht, maar aan KPN in het algemeen. Jullie collega van de klantenservice vertelde me dat het vandaag opgelost kon worden, dus ik wacht zeer geduldig af.
Vandaag is iets te voorbarig, @Cyhiermijnvraag . We draaien iedere ochtend een batch.
Ik zet je op de huidige lijst en ga er van uit dat je modem morgen de update krijgt. Je kunt dit proces zelf nog soepeler laten verlopen door vóór die tijd het modem te resetten ( reset gaatje) . Dan weten we zeker dat de technische dienst er morgen bij kan.
V10 A geen VPN meer.
Heb mijn profiel ingevuld, zou ik de firmware update mogen ontvangen.
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.

Done, wil je bij mij de update ook draaien, heb hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +28
Door een storing kunnen we vandaag geen update draaien, we nemen jullie mee in de ronde van morgen @Aroen @wesselinkn1986
Gisteren is bij mij de glasvezel aangesloten en de Experia Box v10A geplaatst.
Nu heb ik geen VPN verbinding meer met mijn andere (werk)pc.
Wat ik hiervoor heb kunnen lezen, is dat er dan een firmware update extra gedaan kan worden.
Graag wil ik dat dat dan gedaan wordt.
Bij voorbaat dank.
Gisteren is bij mij de glasvezel aangesloten en de Experia Box v10A geplaatst.
Nu heb ik geen VPN verbinding meer met mijn andere (werk)pc.
Wat ik hiervoor heb kunnen lezen, is dat er dan een firmware update extra gedaan kan worden.
Graag wil ik dat dat dan gedaan wordt.
Bij voorbaat dank.


Inmiddels opgelost.
Update niet meer nodig.
Reputatie 7
Badge +28
@ger k.: Heel fijn!

@Aroen @wesselinkn1986: Het duurde iets langer, excuses daarvoor. Jullie worden meegenomen in de batch van morgen.
@ger k.: Heel fijn!

@Aroen @wesselinkn1986: Het duurde iets langer, excuses daarvoor. Jullie worden meegenomen in de batch van morgen.

@Joran
Top dan zou het probleem woensdag voor ons opgelost zijn.
Ik heb problemen met een VPN aan de praat te krijgen. Ik heb gehoord van een firmware dat dit kan oplossen?
Bij de VPN gaat 't over een PPTP connectie. Graag reactie hier op! Met vriendelijke groeten Bert.
Reputatie 7
Badge +28
Ga ik van uit! De update is vanmorgen uitgevoerd, ik hoor graag of het probleem is opgelost.
Kunnen hier ook geen VPN verbinding (meer) maken en zouden ook graag de update krijgen. Forum profiel is ingevuld.

Dank alvast!

Mvg,
Harry
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Harry Wientjens! Ik heb je gegevens doorgestuurd, morgen wordt de update uitgevoerd op de Experia Box.
@bertboersma : Kun jij je profiel aanvullen en een seintje geven? Dan gaan we direct kijken of dit te verhelpen is.
Reputatie 7
Badge +28
@ger k.: Portforwarding is een ander issue dan dit. De update gaat je daar niet bij helpen. Om jouw bericht niet verloren te laten gaan in de vele berichten in dit topic heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt: Kan camera en thermostaat niet op afstand benaderen
Welkom @Harry Wientjens! Ik heb je gegevens doorgestuurd, morgen wordt de update uitgevoerd op de Experia Box.

Hartelijk dank, VPN werkt weer!
Graag zou ik ook de update ontvangen, ik ondervind ook problemen met de VPN verbinding.
Dit geldt ook voor mij.
Profiel is ingevuld. Ik ontvang ook graag de firmwareupdate op mijn modum., type V10A.

Danks
Goedemiddag, waar zou ik mij aan kunnen melden om de softwareaanpassing gerealiseerd te kunnen krijgen? Ik heb problemen met de VPN verbinding. Gezien deze verbinding van groot belang is zou ik graag spoedig enige reactie vernemen. Bij voorbaat dank!
Goedemiddag, waar zou ik mij aan kunnen melden om de softwareaanpassing gerealiseerd te kunnen krijgen? Ik heb problemen met de VPN verbinding. Gezien deze verbinding van groot belang is zou ik graag spoedig enige reactie vernemen. Bij voorbaat dank!
@Erik_ Zojuist heb ik mijn profiel ingevuld, zou ik de firmware update mogen ontvangen?
Graag firmware update t.b.v. VPN uitvoeren op mijn ExperiaBox v10a
Ik heb sinds dit nieuwe modem zowel problemen met het maken van uitgaande VPN verbindingen als ook andersom met inkomende VPN verbindingen. Voor dat laatste werkt de update niet voor zover ik begrijp uit dit forum. Hoe kan ik de poort forwarding voor inkomende VPN weer goed krijgen?
Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen @Pim36 @pgvertin @abrummer @JPSys! Ik heb jullie gegevens doorgestuurd, waarschijnlijk ontvangen jullie tegen de middag de update.

@JPSys: Deze update zal inderdaad niet helpen voor inkomende verbindingen. Voor het overzicht, en om te zorgen dat je vraag alle aandacht krijgt, wil ik je adviseren een nieuw topic aan te maken. Dan kunnen forumgebruikers met je meedenken. Hoe meer details hoe beter.


Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.


Hallo Erik, ik heb hetzelfde probleem, heb zojuist mijn profiel aangemaakt. Zou u aub de nieuwe firmware kunnen pushen?

Bij voorbaat dank,
Jeroen
Reputatie 7
Badge +28
@Jaap11: Ik heb je gegevens doorgestuurd, ik ga ervan uit dat ook jouw modem vandaag de upgrade krijgt.
Hallo,
Ik kan nog geen VPN verbinding maken. Heb ook de Experiabox V10a.
Is er een oplossing?

Groet
Cyrille