Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63429 keer bekeken

Reputatie 2
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 December 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Cydievragen! Ik zorg dat er nieuwe software op de Experia Box wordt gezet waarmee dit probleem wordt opgelost. Dat zal later vandaag of morgen gebeuren. Als je daarna nog problemen hebt, laat het weten.
Ik zou ook graag de firmware update krijgen, zodat ik ook Vpn kan instellen.

alvast bedankt.
Ik zou ook graag de firmware update krijgen, zodat ik vanaf huis kan werken.
alvast bedankt,
Reputatie 7
Badge +28
@visker999 @Vdgoes-7: Welkom! Ik heb jullie gegevens doorgestuurd, ik verwacht morgenvroeg de update voor de V10A.

@alle anderen: De update is bij iedereen gisteren rond de middag uitgevoerd.
Goedemorgen @Pim36 @pgvertin @abrummer @JPSys! Ik heb jullie gegevens doorgestuurd, waarschijnlijk ontvangen jullie tegen de middag de update.

@JPSys: Deze update zal inderdaad niet helpen voor inkomende verbindingen. Voor het overzicht, en om te zorgen dat je vraag alle aandacht krijgt, wil ik je adviseren een nieuw topic aan te maken. Dan kunnen forumgebruikers met je meedenken. Hoe meer details hoe beter.


@Joran Helaas kan ik nog steeds niks. Kan het zijn dat de update die ik nodig heb nog niet gedaan is? Hoor het graag zo snel mogelijk. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +28
@abrummer: De update is wel uitgevoerd, de V10A heeft nu versie v5.00.22_build193. Het is mogelijk dat je last hebt van een ander probleem. Ik wil je vragen een nieuw topic aan te maken zodat de community met je mee kan denken. Noem hier vooral details over de manier waarop je verbinding maakt met de VPN (type VPN, eventuele software die je gebruikt, etc).
Ik heb mijn forum profiel ingevuld, ik zou graag de update willen ontvangen
ook ik heb mijn forum profiel ingevuld, ik zou graag de update willen ontvangen vpn werkt vanuit hier ook niet. wel via een 4g hotspot. @Joran
Ook ik wil graag de update.
Maar wel het volgende:
Vanmiddag ingelogd in de 10A en vervolgens naar Network / Firewall / Intrusion Detection.
De twee items daar waren aangevinkt. Deze vervolgens uitgevinkt en het ging goed met VPN. Vervolgens een voor een de items weer aangevinkt. In beide gevallen ging het goed met VPN. Vervolgens beide items aangevinkt en het bleef goed gaan met VPN !!!!! Ra ra ra
@Erik_ @Joran Ik heb hetzelfde probleem met de VPN verbindingen. Wij hebben firmware versie v5.00.20 build190. Zouden wij ook de update kunnen krijgen? Ik heb het forumprofiel ingevuld.
Ik heb problemen met een VPN aan de praat te krijgen. Ik heb gehoord van een firmware dat dit kan oplossen?
Bij de VPN gaat 't over een PPTP connectie. Graag reactie hier op! Met vriendelijke groeten Bert.

Admin: Samengevoegd met centraal topic
Reputatie 7
Badge +30
@VDRZ: als de VPN werkt bij jou nu, dan is de bug ook niet van toepassing. Als je daar last van zou hebben, dan kun je gewoon geen verbinding maken. Dingen uit- en aanvinken helpt dan niet. Omdat het nu wel werkt, laat ik het hier ook bij :)


@Guiseppe, @VPN Probleem. Firmware update, @Darrceee, @bertboersma: dank voor het invullen van jullie profiel! Ik heb de nieuwe firmware aangevraagd. Deze zal vandaag of morgen geïnstalleerd worden.
@Erik_ ik had de verkeerde geboortedatum staan in mijn profiel. dat is nu aangepast.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen!

Voor @VPN Probleem. Firmware update, @Darrceee en @bertboersma is de nieuwe firmware zojuist geïnstalleerd. De Experia Box zal zichzelf herstarten en dan is de VPN weer bruikbaar.

@Guiseppe, we kunnen jouw Experia Box niet bereiken. Wil je hem een reset geven en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan proberen we het nog een keer.
Graag z.s.m. firmware update installeren aub.

Dit is de vierde topic, waarop ik dit vraag en ik word steeds door verwezen naar anderen.

Groet Wout Joosen

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
@Erik_ Zojuist het forumprofiel aangepast. Zou dan ook op onze router deze software gezet kunnen worden? Alvast bedankt.
@eric, forumprofiel is aangepast. Binnen welke termijn kan ik de update verwachten. Ik ben inmiddels drie dagen verder en heb nog geen concrete reactie mogen ontvangen.
Hopelijk hoor ik z.s.m.
Groet W. Joosen
@Eric forumprofiel is aangepast. Ik wacht de omzetting af. Grt, Sander
Ik zou ook graag de firmware update krijgen, zodat ik ook Vpn kan instellen.

alvast bedankt.
Goedemorgen

Ik zou graag de firmware update voor mijn modem willen ontvangen.

Alvast bedankt
Nick
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen :)

Ik heb zojuist voor @Beernd, @Sabovalk en @WJoosen de nieuwe firmware aangevraagd. Dit zal vandaag geïnstalleerd worden. De Experia Box herstart zich dan uit zichzelf waarna VPN weer werkt.

@J. Beimers, voor jou kan ik hetzelfde doen, maar dan heb ik je gegevens nodig. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.

@HGrootjans, jij hebt een Experia Box V10, daarop is de bug rondom VPN niet van toepassing. Als je issues ervaart met VPN ligt het dan in de meeste gevallen aan instellingen. Controleer of die kloppen en neem eventueel contact met je VPN-provider. Mocht je er niet uitkomen, maak dan gerust een eigen topic aan. Geef dan aan wat je al gedaan hebt, wat er niet lukt en hoe het ingesteld staat.
@Erik_ Top, bedankt voor de snelle reactie!
@Erik_ thanks mate!
Goedemorgen

Ik zou graag de firmware update voor mijn modem willen ontvangen.

Alvast bedankt
@Erik_
profiel ingevuld