Beantwoord

VPN werkt niet meer op Experiabox V10a [opgelost]

  • 22 February 2019
  • 1023 reacties
  • 63429 keer bekeken

Reputatie 2
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.
Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 December 2019, 10:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1023 reacties

vpn verbinding experiabox V10a is volgens de medewerker van de net telefonisch gesproken kpn medewerker niet standaard in de software. Via deze weg kan ik een update ontvangen. Graag de update

Admin: bericht toegevoegd aan verzameltopic
Ik zou ook graag de firmware update krijgen, zodat mijn Vpn verbinding werkzaam is.

Alvast bedankt!
Graag ontvang ik de firmware update, zodat mijn VPN verbinding weer werkt.
alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen! Dank allen voor de gegevens :)

Voor @J. Beimers, @Hans Scholten, @Hugo Egbers, @Michel21091980 en @Spielberg82 heb ik zojuist de nieuwe firmware aangevraagd. Het zal vandaag geïnstalleerd worden.
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!

@MartdM, jouw profiel is al ingevuld zie ik.

@Erik_ graag ontvang ik ook de update. alvast dank!
Graag ontvang ik de firmware update, zodat mijn VPN verbinding weer werkt.
Alvast bedankt.
Sinds de nieuwe V10a kan ik thuis geen verbinding meer maken met de VPN van het werk. Kunnen jullie dit oplossen?

Alvast dank!

Admin: Samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +28
Welkom allen! @Barryl @gekke_geit: Kunnen jullie je adresgegevens en klantnummer nog in je profiel zetten? Dan stuur ik jullie gegevens, samen met die van @Hugo_Z, door naar het team dat de upgrade regelt.

@KarinVdV: Ik begrijp dat je contact hebt gehad met een collega van de helpdesk, we hebben nog even overleg gehad. Ik hoop dat je vanavond de Experia Box een fabrieksreset kunt geven, dan kunnen we de Experia Box alsnog voorzien van de update!
Thanks, ik heb het toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +28
@Hugo_Z @gekke_geit: Jullie Experia Box is van de update voorzien, laat het vooral weten als je toch nog tegen problemen aanloopt.

@KarinVdV: Ik was er al een beetje bang voor maar we kunnen jouw Experia Box nog niet bereiken. Kun je de fabrieksreset uitvoeren en het hier laten weten als dat is gebeurd? Dan nemen we je mee in een volgende ronde.

@Barryl: Als jij je adresgegevens in je profiel zet en hier een reactie plaatst als dat is gebeurd maken we dit ook voor jou in orde.
Ik heb de V10A en kan geen VPN verbinding maken. Ik begreep dat jullie nieuwe firmware kunnen pushen. Graag ontvang ik deze!
Reputatie 7
Badge +30
Dat klopt, @Chris van Dam, ik heb de update voor je aangevraagd. Ik verwacht dat hij vandaag wordt geïnstalleerd. Je Experia Box zal zichzelf dan automatisch herstarten en daarna werkt het weer.
Ik wil graag de forumupdate ontvangen.
Kunnen jullie mijn router updaten ?
Kunnen jullie mijn modem van nieuwe firmware voorzien ?
Mijn ip :***

Admin: IP verborgen i.v.m. privayc
Dat klopt, @Chris van Dam, ik heb de update voor je aangevraagd. Ik verwacht dat hij vandaag wordt geïnstalleerd. Je Experia Box zal zichzelf dan automatisch herstarten en daarna werkt het weer.

Je bent de beste, Erik! Ik kan weer normaal verbinden met mijn werk VPN. Superbedankt!
Reputatie 7
Badge +30
@Benvanegmond, welkom! Ik heb je IP-adres verborgen in verband met de privacy. Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Daarmee kan ik dan de update voor je aanvragen.
Ik kan met de Experiabox V10a ook geen VPN opzetten. Kunnen jullie dit oplossen met de nieuwe Firmware? Ik heb nu firmware v5.00.20 build190. Heb mijn profiel al ingevuld.
Ik heb de V10A en kan geen VPN verbinding maken. Ik begreep dat jullie nieuwe firmware kunnen pushen. Graag ontvang ik deze!
Ik wil ook graag de firmware update ontvangen op mijn experia V10a om VPN weer te kunnen gebruiken. Profiel is up to date.
Bij voorbaat dank.
Eveneens zou ik graag de firmware op mijn Experia V10A om VPN weer te kunnen gebruiken. Profiel is up to date.

Alvast bedankt en groet!
Goed nieuws! We hebben een tussentijdse firmware update beschikbaar speciaal voor dit probleem. Deze wordt niet algemeen uitgerold, we gaan degenen die last hebben van het VPN probleem actief overzetten hier naar toe. Ik wil dan ook iedereen in dit topic die nu geen gebruik kan maken van VPN vragen om zijn forumprofiel in te vullen, zodat we de nieuwe firmware kunnen pushen. Geef even in het topic aan als je dit gedaan hebt!@Erik_ graag ontvang ik ook de update. alvast dank!
Reputatie 7
Badge +30
Goedemorgen!

Voor @Commander, @Slingertje, @Nee_nee_nee en @JETVID heb ik zojuist de nieuwe firmware aangevraagd. Dit zal vandaag geïnstalleerd worden waarna de Experia Box zichzelf herstart en de VPN het weer doet.

@MarcPR: jij hebt een Experia Box V10, daarop is de bug rondom VPN niet van toepassing. Als je issues ervaart met VPN ligt het dan in de meeste gevallen aan instellingen. Controleer of die kloppen en neem eventueel contact met je VPN-provider. Mocht je er niet uitkomen, maak dan gerust een eigen topic aan. Geef dan aan wat je al gedaan hebt, wat er niet lukt en hoe het ingesteld staat.
Reputatie 7
Badge +30
Voor @Commander, @Slingertje en @Nee_nee_nee is de update geslaagd.

@JETVID: bij jou niet, we kunnen de Experia Box niet bereiken. Wil je alsjeblieft een reset uitvoeren en hier laten weten als je dat gedaan hebt. Dan proberen we het opnieuw.
hallo Joran, mijn profiel is bijgewerkt. ik zie de update graag tegemoet!
Hoi.

Ik wil graag VPN gebruiken op deze verbinding.
mijn Experiabox V10A zou eerder geupdate worden, echter dit was niet doorgevoerd omdat de verbinding niet goed aan het account gekoppeld zat. Kunnen jullie de firmwareupdate opnieuw uitvoeren ?

met vriendelijke groet,
Ben van Egmond