Beantwoord

Vraag voor instellingen IP camera

  • 19 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

In heb een IP camera geinstalleerd, op een nieuwe iPhone deze werkt goed en ik kan op afstand er in kijken. Het instellen van mijn E-mailadres voor alarmmeldungen lukt niet. Ik krijg een melding " mailbox not verified make sure SMTP is enable".
Ik heb de ik instellingen voor zover ik weet gebruikt van de vorige smartphone maar helaas,
Wat doe ik niet goed?

topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 20 oktober 2017, 19:59

Ooh, oke ik dacht daar daar andere settings onder stonden. 587 zou goed moeten zijn.

Maar die foutmelding, betekent die niet dat je ergens anders nog SMTP moet aanzetten ofzo? 't Namelijk een beetje een rare foutmelding maar lijkt er net op alsof hij niet kan communiceren omdat er iets mist op de IP Camera

Klopt het wel dat je Gmailadres hetzelfde is als je KPNMailadres?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat kan je bij 587 nog meer invullen?
Ik heb de keuze uit:
25
465
587 of
Custom

Ook 993 heb ik al geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +30
Ooh, oke ik dacht daar daar andere settings onder stonden. 587 zou goed moeten zijn.

Maar die foutmelding, betekent die niet dat je ergens anders nog SMTP moet aanzetten ofzo? 't Namelijk een beetje een rare foutmelding maar lijkt er net op alsof hij niet kan communiceren omdat er iets mist op de IP Camera

Klopt het wel dat je Gmailadres hetzelfde is als je KPNMailadres?
Hi Wim,

Mag ik vragen welke IP camera je hebt aangeschaft?

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem met mijn Elro camera.

Hoop van je te horen. Gr Erik.

Reageer