Beantwoord

Vreemd gedrag experia wifi

  • 26 June 2021
  • 11 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo, ik heb al een tijdje een experia v10 met 2 experia wifi's.

de primaire experia wifi doet vreemd, was na een spanningsuitval z'n naam kwijt en erg traag. als ik hem reset of spanningsloos maak, gaat het een tijdje goed, maar wordt na een dag weer traag. normaal hebben we tegen de 100mb/s download en upload, maar dan wordt dat max 20mb/s. heb nu de primaire en secundaire experia wifi omgedraaid. De oude primaire staat nu op zolder.. zo nu en dan wordt onze wifi weer traag.. dan zet ik die op zolder uit en gaat t weer goed. maar dan mis ik wel bereik op zolder.

Kan ik de experia wifi eventueel inruilen bij een kpn winkel?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 2 July 2021, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Klinkt alsof er iets niet helemaal goed mee is inderdaad, als er stroomuitval is geweest zou het kunnen dat er een chip op de printplaat gesneuveld is door bijvoorbeeld piekspanning toen het stroom er weer op kwam (al zou een schakelende voeding hier wel tegen moeten beschermen).

 

Als deze nog binnen de garantie vallen (bij koop, indien bruikleen altijd) dan kun je er gewoon mee terug naar de winkel maar zoek wel even de factuur erbij en neem deze ook mee. Hoe dit dan verder verloopt is mij niet bekend.

Ok, dankjewel voor je reactie.

Hij is inderdaad in bruikleen, dus zal ermee langs de winkel gaan volgende week.

 

Sander

Reputatie 7
Badge +20

Is het al gelukt om er mee naar een KPN winkel te gaan @Svheerde? :slight_smile:

Ja, ik ben ermee naar de KPN winkel gegaan. 

Daar vertelden ze me dat er eerst door KPN helpdesk een ticket aangemaakt moet worden, ik moet dus eerst bellen met de helpdesk. Verder gaf de medewerker aan dat kpn zelf dit eigenlijk geen goed apparaat vind.. daar zijn ze 'eerlijk' in zij hij.. om vervolgens te proberen mij een superwifi aan te smeren, dat was tenminste echt goed... Goed geld ja.. vreemd dat ze zo omgaan met klanten... Zag dat hij de vorige klant ook al een iPad aan probeerde te smeren.. omdat het nú nog in de aanbieding is... Meer een winkel dan een klantenservice dus.

 

Heb de klantenservice nog niet gebeld.. wacht even tot het weer mis gaat.. heb alles gereset en opnieuw ingesteld.

Sander

Reputatie 7
Badge +20

Bijzondere opmerking @Svheerde, de Experia Wifi en SuperWifi punten werken namelijk precies hetzelfde en dus even goed, echter is het verschil dat de SuperWifi punten op de eerste na draadloos verbonden kunnen worden.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het me vanaf hier lukt om je aan een nieuwe Experia Wifi te helpen!

Bijzondere opmerking @Svheerde, de Experia Wifi en SuperWifi punten werken namelijk precies hetzelfde en dus even goed, echter is het verschil dat de SuperWifi punten op de eerste na draadloos verbonden kunnen worden.

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel  en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het me vanaf hier lukt om je aan een nieuwe Experia Wifi te helpen!

Ik heb het ingevuld, alvast bedankt voor je aandacht. Sander

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Er is een nieuwe Experia Wifi voor je onderweg @Svheerde, als het goed is heb je hier inmiddels een sms over ontvangen met meer informatie :slight_smile:

Laat je even weten of het met de nieuwe direct weer helemaal in orde is?

Ja klopt, heb ik gehad.

Alvast bedankt.

Moet ik de oude terugsturen?

 

Groeten, Sander

Reputatie 7
Badge +20

Top!

De oude hoeven we niet terug, aangezien hij defect is, mag hij naar de milieustraat :slight_smile:

Bedankt @Maja_ .

Hij is binnen en geïnstalleerd.

Alles werkt weer als vanouds.

Bedankt voor de service!!

Svheerde

Reputatie 7
Badge +20

Ah, goed nieuws! Graag gedaan en bedankt dat je het hier nog even laat weten!