Beantwoord

Vreemd wifi kanaal, hoe in te stellen?

  • 31 July 2020
  • 5 reacties
  • 1440 keer bekeken

Reputatie 1

IK heb een router Experia V10. Nu met twee Wifi Experia versterkers.

Sinds de monteur weg is zie ik een onbeveiligd kanaal dat"Huiskamer.V”heet.

Hoe kan ik die weg halen?

Ik kan overal bij in de router

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 8 August 2020, 18:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Ghosty, welkom! In het algemeen het volgende: op het moment dat je Experia Wifi aansluit op een V10 nemen die de wifi over van je V10 inclusief de naam die het netwerk al had. Instellingen van de wifi (naam, wachtwoord, kanaal, beveiliging) kunnen vervolgens ingesteld worden in de hoofd Experia Wifi. De makkelijkste manier om dat te doen is via de KPN Thuis app. 

 

Waar zie jij nu dit onbeveiligde kanaal terug? Weet je zeker dat die uit jouw netwerk komt, en niet van buren is?

Hallo @Ghosty_buster  het kan ook een Chromecast van de buren zijn die ze niet beveiligd hebben.

 

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Ik zag dat netwerk alleen toen de 2x experia wifi nog niet of maar deels met mijn experia V10 gekoppeld was. Ik heb zelf ook een chrome cast trouwens.

Reputatie 7
Badge +30

Zie je dat netwerk nu nog steeds dan, Ghosty, of inmiddels niet meer?

Reputatie 1

Goedemorgen, in middels niet meer. Dus ik neem aan dat 1 van de twee experia wifi's dat signaal uitzond. Was ook een open kanaal. Ik zie hem ook niet via de router inlog. Dus opgelost.

Bedankt voor de assistentie:sunglasses: