Beantwoord

vreemde melding bij Port Forwarding

  • 14 maart 2018
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo forumleden,
In mijn modem van KPN de ZTE H368N komt onder port forwarding een viertal meldingen (zie afbeelding) die allemaal verwijzen naar een poort waar de TV internet kabel op is aangesloten.
Iemand een idee waar die meldingen vandaan komen. heb ze er zelf niet ingezet namelijk en KPN support weet het niet en claimen geen ondersteuning daarvoor te bieden 😞
Leuk hé,, modem verstrekken en dan bij problemen claimen geen ondersteuning te bieden.
icon

Beste antwoord door Joran 17 maart 2018, 15:29

Welkom Sebus! Jammer dat de helpdesk je hier niet mee kon helpen. Deze portforwardings worden ingesteld om op afstand een aantal taken uit te kunnen voeren op de TV-ontvangers en draadloze verbindingssets. De servicetools maken hier gebruik van en de helpdesk kan hiermee bijvoorbeeld een fabrieksreset uitvoeren. De portforwards worden automatisch aangemaakt en kunnen alleen worden gebruikt vanaf het managementsysteem van KPN. Hopelijk verduidelijkt dit het een beetje!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Sebus! Jammer dat de helpdesk je hier niet mee kon helpen. Deze portforwardings worden ingesteld om op afstand een aantal taken uit te kunnen voeren op de TV-ontvangers en draadloze verbindingssets. De servicetools maken hier gebruik van en de helpdesk kan hiermee bijvoorbeeld een fabrieksreset uitvoeren. De portforwards worden automatisch aangemaakt en kunnen alleen worden gebruikt vanaf het managementsysteem van KPN. Hopelijk verduidelijkt dit het een beetje!
Bedankt voor terugkoppeling. Het is mij duidelijk geworden.

Reageer