Beantwoord

Waar vind ik beheerderswachtwoord voor de KPN Thuis app?

  • 29 December 2021
  • 9 reacties
  • 902 keer bekeken

Heb alle wachtwoorden al gehad maar kom niet in me thuis app .

Gaat om beheererswachtwoord waar ik op struikel

Ā 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door DennisA78 30 December 2021, 22:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Als het goed is is dat gewoon je KPN ID.

Dus e-mail als gebruikersnaam en een (ander?) wachtwoord.

Of bedoel je de TV-app van KPN?

Dan kan je kiezen om of je KPN ID te gebruiken of je iTV abonnementsnummer + pincode.

Het iTV abonnementsnummer vind je onder instellingen. Volgens mij bij 'systeem'.

Ā 

Ā 

Ā 

Inloggen op het modem en wifiĀ  zijn heel verschillende gegevens.Ā 

Inloggen modem: eerste keer een wachtwoord opgeven.

Apparaat koppelen met wifi: SSID en WPA staan volgens mij op het modem.Ā 

Reputatie 7
Badge +10

Een beheerderswachtwoord bedenk je zelf wanneer je met de thuisapp voor het eerst inlogd in Superwifiā€™s enĀ v10a/box12 indien voorzien van de nodige owl software.

Als je die niet weet (wellicht heeft een monteur die ingesteld?), dan zul je de v10a moeten resetten (pinnetje achterop ingedrukt houden tot lampje voorop uitgaat)

Ik heb precies hetzelfde met de box V12.Ā Het lukt niet meer om mijn netwerk met KPN thuis te beheren. Eerder stonden alle super WiFi punten hier netjes in, maar nu is het leeg.

Alle wachtwoorden al geprobeerd, alles gereset en ook de app volledig verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd.

Als ik de app opnieuw installeer krijg ik niet de vraag of ik een beheerderswachtwoord wil aanmaken, alleen maar welk modem ik wil koppelen.

Modem weer netjes gekoppeld en krijg gelijk weer het inlogscherm zoals Marco laat zien op de afbeeldingen, maar welk wachtwoord ik ook probeer bij beheerderswachtwoord, alles is fout

Wachtwoorden geprobeerd:

  • Admin password op modem
  • Admin password op hoofd WiFi super puntĀ 
  • Wachtwoord MijnKPN
  • Wifi wachtwoord
Reputatie 7
Badge +16

Hi @MarijeP!

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het ā€œadmin passwordā€ achter op de SuperWifi. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen.Ā Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in deĀ KPN Thuis app.
Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de (master) SuperWifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi staat.

Werkt dit niet, dan is de tip om alles te ontkoppelen, resetten en opnieuw aan te sluiten:

  • ontkoppel de SuperWifi punten
  • reset je Experia Box
  • reset de SuperWifi punten
  • verwijder de KPN Thuis app van je telefoon
  • herstart je telefoon
  • herinstalleer de KPN Thuis app
  • herkoppel de SuperWifi punten en herinstalleer ze via de app
Reputatie 7
Badge +24

@MarijePĀ log eens in op de KPN Box viaĀ http://mijnmodem.kpn. Welke firmware versie staat er op?