Beantwoord

Wachtwoord 2.4GHz wifinetwerk vergeten

  • 28 May 2023
  • 10 reacties
  • 184 keer bekeken

Sinds een wijziging bij kpn zijn mijn beveiligings cameras offline. 

Ze zijn normaal gesproken verbonden met het gasten net werk 2.4 hz alleen weet ik het ww daar niet meer van 😐 dus kan ik mijn camera's niet meer online krijgen.

Iemand een idee? Alvast bedankt 

icon

Beste antwoord door Roy74 28 May 2023, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Gewoon inloggen op uw modem en het wachtwoord bekijken?

Reputatie 7
Badge +7

Ik vraag me af wat de wijziging bij KPN is. Het 2.4GHz gastnetwerk is wel nog on-air?
indien ja, dan zou ik eerst proberen om de camera’s te herstarten.

En anders inloggen op de modem en het wachtwoord wijzigen/lezen van dit netwerk en daarna de camera’s opnieuw aanmelden. Wellicht nog beter is om een extra WiFi netwerk te maken en dat te gebruiken voor de camera’s.

Hoe kan ik inloggen op het modem🤦‍♀️😬 de wijziging was van kpn zelf dat ik meer snelheid kreeg ofzo maar sinds toen een week geleden ongeveer camera's dus offline en daarvoor goed werkend op 2.4ghz netwerk 

Reputatie 7
Badge +24

Welk modem heeft u?

Reputatie 7
Badge +7

Welk modem heb je?
Probeer mijnmodem.kpn eens in de browser. Inloggen met je wachtwoord. Als je dit nooit gewijzigd hebt staat het admin wachtwoord achterop.

Een snelheidsverhoging kan dit niet veroorzaken. Wellicht alles eens herstarten lost mogelijk dit probleem ook op.

V10a

Reputatie 7
Badge +7

Nou dan probeer maar eens die url zie ik gaf. En dan het wachtwoord wat achterop staat bij Admin.

Reputatie 7
Badge +7

Hier vast wat info over je modem:

 

Reputatie 1
Badge +1

Gewoon inloggen op uw modem en het wachtwoord aanpassen als je het niet meer weet?

Ik ga het morgen proberen bedankt alvast voor jullie reacties 👍