Vraag

Wegvallende verbinding

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Sinds een aantal weken valt mijn totale verbinding weg, zowel de TV als alle internet verbindingen. Dit duurt dan van een minuut to wel een kwartier. ik heb al ettelijke malen alle apparaten gereset. Via de tool, kom ik niet verder. Deze geeft aan dat de verbinding uitstekend is. Op het moment dat het wegvalt kan ik de tool niet gebruiken, want dan heb ik geen verbinding. 
wie weet wat hier een oplossing voor is.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

verbinding vanavond weer weggevallen. Lampje op modem staat op rood, ipv groen.

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb de afgelopen weken exact hetzelfde probleem. 

De verbinding valt al afgelopen maand meerdere keren per dag uit en start volledig opnieuw op. Het lijkt 1x per 1 a 2 uur te gebeuren. Modem is dan ook van zijn bekende groene kleur af.

Ik blijk dus niet de enige te zijn met dit vervelende probleem.

Ik hoor ook graag wat hier aan gedaan kan worden. Het is erg vervelend om zo tv te kijken.

Het is echt stuitend vanavond, zeker 30 keer dat tv uitvalt modem blauw knippert Etc. Hier heb je niets aan. Dit moet heel snel veranderen Anders toch maa een andere provider.

 

Badge +19

Het lijkt er op dat er iets fout zit tussen de centrale en je modem en daar kan je zelf niks mee. Nou werkt de temperatuur van de laatste dagen natuurlijk ook niet mee. Heb je al gebeld met dr klantenservice?