Beantwoord

Wegvallende wifi en vastlopende tv

• 2 mei 2018
  • 4 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb een experia box ZVX10 h220N en onze wifi valt continu weg en de tv loopt steeds vast een aantal keer per week moeten we alles opnieuw opstarten. De online oplossingstools geven naar ons idee niet de verbetering die zou moeten. Onze mobiele data vliegt er doorheen door dit wegvallen continu.

TV loopt steeds vast de opnames pakt hij niet, opnames worden niet verwijderd etc. etc. etc. De snelheid van het internet is niet wat we zouden moeten hebben.

Wat moeten we nu doen? De experia box is ook erg warm......
icon

Beste antwoord door Koen_1 7 mei 2018, 14:21

Hoi @Mirjansen, welkom op het forum! Vervelende situatie 😞 Ik ben het helemaal met @joss1965 eens! Als je nog geen telefonisch contact met ons opgenomen hebt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder met het omruilen van je Experiabox voor een nieuwe 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Mirjansen, je Experia is een oud model dat, gezien alle problemen, aan vervanging toe is. Je kunt bellen met 0800-0402 om een nieuwer model aan te vragen. Anders even wachten tot een webcaremedewerker dit topic oppakt en het voor je regelt.
Welke tv ontvanger heb je trouwens?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Mirjansen, welkom op het forum! Vervelende situatie 😞 Ik ben het helemaal met @joss1965 eens! Als je nog geen telefonisch contact met ons opgenomen hebt ontvang ik graag een reactie op m'n privébericht . Ik help je dan verder met het omruilen van je Experiabox voor een nieuwe 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht @Mirjansen! Ik heb je zojuist een nieuwe Experiabox opgestuurd. In je Inbox vind je de logistieke details 🙂 Ik hoor graag van je of het probleem verholpen is met de nieuwe box!
Reputatie 7
Badge +21
Is het probleem verholpen met de nieuwe Experiabox @Mirjansen?

Reageer