Beantwoord

wegvallende wifi naar Dinis

  • 5 March 2021
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken


Bericht: Klachthoever het WiFi signaal naar mijn Dinis deze valt steeds uit en begint naar enkele seconden opnieuw. En geeft aan wifisnelheid onvoldoende en kan geen buffer opbouwen. Ik heb al kontact gehad met de klanten service maar deze zegt steeds dat het niet aan de router of WiFi snelheid ligt maar aan mijn sonos . Dit probleem doet zich voor toen ik overgegaan ben naar kpn voorheen bij ziggo nooit een probleem. 2e punt wifi bereik ook slecht net een paar meter buiten in de tuin geen WiFi signaal meer . 

Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN NetwerkNL deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 March 2021, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Bert, welkom hier! De Dinis die je noemt is dan je Sonos apparaat als ik het goed begrijp? En deze is verbonden via wifi, en die verbinding valt dan weg? Heb je dit ook met andere apparaten?

Je noemt ook een tweede wifipunt, kun je aangeven hoe je thuisnetwerk in elkaar zit? Dus, welke Experia Box heb je, wat zit daar op aangesloten aan apparaten, wat voor wifipunten heb je?

 

In het algemeen, neem deze tips voor trage of wegvallende wifi eens door. Vaak zit daar wel wat in wat kan helpen.